zondag 12 februari 2012

En dan is er Daisy



Terwijl langzaam de pijn vervaagde en de mooie herinneringen weer gingen glanzen, besloot ik om voorlopig geen nieuw groot paard weer te willen hebben voor mezelf.
Maar het land was zo leeg.
Via een consult kwam ik in contact met iemand die een mini shetlandveulen had met een slepend beentje.
Er was gedacht aan een vastzittende knie door te slappe kniebanden.
Toen ik contact maakte met het veulen vertelde ze me, dat haar heup zeer deed, dat ze vastgezeten heeft en raar onderuit gegaan is, en het deed heel erg pijn.
Ik legde mijn handen op haar heup, die idd warm aanvoelde en gaf haar healing.
In mijn visie was de schade niet onherstelbaar, maar de boer wilde haar kwij en had een handelaar al benaderd voor een (vlees) transport naar Spanje .
Maar ik mocht haar meenemen, dan had hij geen chipkosten, en zo kwam Jenny
Maar een shetje is ook maar alleen en een paar dagen later was daar ineens Daisy, een wat oudere mini shet dame, die mijn lief voor me heeft gekocht.
Zo lief en wijs, ze heeft net als ik haar bloei jaren achter zich en prachtige kinderen voortgebracht.
Met een afstamming, die bijna koninklijk was, stond ze over te zijn in een onmetelijk grote weide.
En nu staat ze bij mij, en waar ik ga gaat zij ook, als een hondje loopt ze achter me aan en 's nachts geniet ze van de behaaglijkheid van Wyana stal.
Het is anders, maar het is weer goed:))

25 opmerkingen:

Kleurrijk zei

Wat mooi en wat lief en wat ben ik blij voor jou. En voor hen. Echt een mooi verhaal om te lezen aan het einde van deze dag.

Martine zei

Ach wat ben ik blij voor jou......en voor Jenny en voor Daisy.
Het is anders maar er is weer liefde om te delen.
Ik ben zo blij voor je.
XXXm

"Création" zei

Ohhh Anneke wat een ontroerend lief verhaal, en wat heerlijk voor jou, en vooral ook voor Jenny en Daisy om op zo'n fijne bijzondere plek bij jou te mogen leven. Beter kunnen ze het niet treffen.

Heerlijk te lezen dat alles zo goed voelt, daar ben ik erg blij om...

Liefs Josephine

Helena zei

Wat geweldig Anneke, blij voor je!

Joke van de Klift zei

Heerlijk voor dat beestje om bij jou te mogen komen, en erg fijn voor jou natuurlijk.
En zo liefdevol jij met die dieren om gaat.

Groetjes, Joke

colourfullflowergirl zei

Jenny en Daisy, een gelukkig stel nu ze bij jou mogen komen wonen.
Jenny afgedankt, en Daisy die alleen was....samen nieuw geluk, bij iemand waar ze veel liefde krijgen en een goede verzorging.
Je bent een pracht mens Anneke!!!

Bean Nádúrtha zei

Wat fijn dat je nu je aandacht kunt geven aan deze twee lieverds. Zowel jij, als zij, hebben het verdiend :)

fotorantje zei

een hoopvol verhaal
iedereen weer gelukkig

sandra zei

Wat fijn dat beide dames bij jou een goed thuis hebben gevonden.

Lutje zei

je bent er weer, dat is leuk om te zien, en je nieuwe vriend mag er zeker zijn!

klaproos zei

wat heerlijk om te lezen, en wat fijn voor het diertje dat het nu ergens is waar ze begrepen wordt,....
ik voel heel veel fijne jaren voor jullie samen,

♥♥♥ de liefde staat in haar oogjes:-)

christiene zei

Ha Anneke,wat fijn om dit te lezen.
Ik wens jou heel veel geluk met deze paardjes
en wat fijn dat je iets te zorgen hebt.
Groetjes Christiene.

Wondelgijn zei

Wat een ongelooflijk lieffie! Blij voor jou!!

Annet zei

Wat fijn Anneke...
Jammer dat het hier geen Hyves of FB is en kun je me niet zien met Silke, een Welshponypaard die ik van de slacht redde...zij zou salami worden...

Mooi zinvol gebaar...

Lieve groet Annet (voorheen 4 paarden)~ ~

Lutje zei

...ik wens je een fijne vrijdag en voor straks een leuk weekend....

Helena zei

Hoop dat het heel goed gaat incl. Daisy :-) en wens jullie een mooi weekend.

Happy Bird zei

Ik word een beetje stil van je stukje... de liefde en het het-is-weer-goed-gevoel dringen elke gelezen zin meer door.

Niet dat ik je ken, maar ik ben oprecht blij voor je.
Geniet ervan!

x

fotorantje zei

en hoe is het ondertussen met Daisy? en met Anneke?

christiene zei

Anneke,wat blijft het hier stil ik hoop dat het weer een beetje gaat.En met de paardjes zijn al wat gewend.
Groetjes Christiene.

PRAATHUIS zei

Hai Anneke,

Wat een fijn verhaal. Ik zie het paardje zo gezellig achter jou aan smokkelen. Het vertrouwt je en het weet, dat je er helemaal zult zijn. Zo mooi...

Groetjes, Marlou

Rt3asGre 5getsc

Harnett-Hargrove zei

Such a face!!! -J

yvette zei

waar ben je?

yvette zei

mis je!

Erika zei

Prachtig zeg! Anders, maar goed...mooie woorden...

klaproos zei

kom eens even kijken hoe het hier gaat..
hoop dat je nog steeds erg gelukkig bent met het paardje:-)

lieve groet,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails