maandag 2 januari 2012

Loslaten is een ultieme daad van liefde

Op oudejaarsmorgen is ze weggegaan.
Ik had haar geborsteld tot haar vel helemaal wit was en haar staart en manen glansden als gesponnen zilver.
Ik heb met olie haar hoeven ingevet en haar haar laatste voer gegeven.
Toen de slager met zijn trailer kwam heb ik haar zelf erop gebracht en vastgebonden.
Een laatste knuffel en weg was ze
Op dat moment voelde mijn bloed als ijs in mijn aderen en hoewel overdag, zwarter kon het niet worden in en om mij
Haar stem klinkt nog als echo in mijn oren, mijn ziel
En dan komt met het verdriet, het echt loslaten, ook voor haar.
Als ik vandaag contact met haar maak, is ze gelukkig, daar in de weiden van Summerland,
bij haar grote kameraad Odin.
Ze komt nog een keer bij me met haar mooie liefdevolle energie en dan mag ik haar echt loslaten.
Het is goed zo:)))

15 opmerkingen:

sandra zei

Lieve Anneke, ik wens je heel veel sterkte.

colourfullflowergirl zei

Lieve Anneke
Krijg kippevel bij het lezen van je log....heel veel sterkte!!

Bean Nádúrtha zei

Slik, ik kan het hier voelen.
Heel veel sterkte gewenst met het verlies.

Martine zei

ach Anneke, ik omarm je met tranen in mijn ogen.
XXXm

fotorantje zei

troostknuff
ze heeft een mooi leven gehad bij je

christiene zei

Ha Anneke,ik heb met tranen in mijn ogen je berichtje gelezen.Ik voel met je mee en wens je heel veel sterkte in voor jou zo moeilijke tijd.
Lieve groetjes Christiene.

curieuzeneuzemosterdpot zei

wat moet dat moeilijk geweest zijn, anneke!!

ik wens je heel veel sterkte!!!

Lutje zei

je afscheid was zo mooi......

yvette zei

kon ik je vasthouden.......maar dat kan ik..lieverdlieverdlieverd

Helena zei

Ben even stil lieve Anneke, al is het goed zo, wat blijf het toch moeilijk he. Hele dikke knuffel en heel veel sterkte.

Kleurrijk zei

Ik vind het erg voor jullie allebei.

muireannz zei

Ik wens jou heel veel sterkte toe de komende periode!

Annet zei

Oeiiii wat moeilijk...wat mooi beschreven....

Helena zei

Even een knuffel en ik hoop dat het goed met jullie gaat.

Wondelgijn zei

Mooi geschreven! Hoe is het nu met je??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails