donderdag 29 december 2011

Afscheid nemen

Kon even niet bloggen, te veel emoties, te veel pijn.
Mijn paard kreeg vorige maand een blessure en tegen beter weten in, hoopte ik, dat het alleen maar artrose was.
Maar een hielpees is helemaal kapot.
Maar het werd niet beter en gister heeft de veearts de papieren getekend voor de verzekering en zullen afspraken gemaakt worden wanneer de slager haar komt ophalen
 Te veel pijn nu.
Ik kan haar nu ook geen medicatie meer geven iv daarmee
Kan alleen met mijn handen haar pijn verzachten
Ze troostte mij vanmiddag, dat grote hart van haar.
Huil de hele dag.
Odin is nu bij haar tot het laatst, om haar mee te nemen naar Summerland
Ik ga haar zo vreselijk missen:))

update en dan lees ik op een van de 3 pict hieronder hatchie.
Vanmiddag raadde iemand me aan de dvd Hatchie te bestellenom op een ander level met dit verlies om te gaan.
Soms krijg je zulke bijzondere ondersteuning vanuit het ALL:)))



18 opmerkingen:

Hanneke zei

Ik ken het verdriet!!!
Kan je haar niet een Bloesem remedie geven?
Sterkte!!!

Fluitenkruid zei

Wat vreselijk voor je...
Heel veel sterkte lieverd x

klaproos zei

héél veel sterkte assaya,

elk dier wat je moet achterlaten doet zo pijn omdat het de meest trouwe vrienden zijn die je je bedenken kunt,

ik kan me indenken hoeveel pijn het je moet doen,

ik wens je heel veel sterkte
xxx

christiene zei

Ha Anneke,ik had je al een tijdje gemist,het was hier erg stil.
Diep verdrietig voor jou Anneke ik wens jou heel veel sterkte in jou verdriet.
Weet dat ik aan je denk.
Neem de tijd.
Lieve groetjes.
Christiene.

fotorantje zei

en dan uit het niets komt er hulp om het komende verlies aan te kunnen, dat kan alleen maar hoop geven
hoop dat je ook door deze bitter moeilijke periode zal heen geraken
hard zal het zeker zijn, daarom het enige wat ik je kan geven, een warme virtuele troostknuffel x

Bean Nádúrtha zei

Oh wat erg. Is er helemaal niets wat je paard beter kan maken? Ik weet niet veel over paarden maar het lijkt me heel erg om haar te moeten wegbrengen. De liefde van een dier is zo intens.
Sterkte!

Martine zei

ja kijk Hatchie maar...............
ik heb het gezien en het is troostend.
Ik huil met je mee Anneke omdat ik me kan voorstellen hoeveel pijn je voelt en omdat ik nu al de pijn voel van een vreselijk gemis dat ik binnenkort zal beleven.
Ik denk aan je...............
XXXm

Kleurrijk zei

Wat erg. Ik word er helemaal stil van. Ik heb geen woorden. Ik wens jullie allebei veel sterkte.

"Création" zei

Lieverd toch, wat intens verdrietig.
Heel veel sterkte wil ik je schenken. Kan me zo goed voorstellen je ontroostbaarheid.

Ik geef je een dikke knuffel Anneke.....

Liefs Josephine

Lutje zei

als een paard iets aan mijn been heeft is dat verzorgen, ik heb dat zelf al meegemaakt, maar echt erg voor je dat het niet mocht zijn....veel sterkte

Mapi zei

Wat een verdrietig bericht .
Moed, kracht en sterkte en vooral Troost.
Liefs
Mapi

Wondelgijn zei

Ach, wat erg joh.... *sterkte*
Alvast goede jaarwisseling!! Maak er een bijzonder jaar van!! XX

colourfullflowergirl zei

Afscheid nemen van een trouw dier is moeilijk.Weet er alles van.
Heel veel sterkte Anneke en ook van mij een warme omhelzing.

klaproos zei

lieve assaya...

ik kan alleen maar twee armen om je heen slaan en zeggen,
voel in je hart,

ze zal altijd bij je zijn.

dikke knuffel
xxx

Kleurrijk zei

Gaat het een beetje met je?
Nogmaals veel sterkte.

griet zei

Hay Anneke wat verdrietig nou voor jou ,ik voel gewoon het verdriet uit je verhaal ,en ik kan met er wel wat bij voorstellen zo'n paard is zo'n groot deel van je leven ,en is een stuk van jezelf .
ik wens je heel veel sterkte met deze verdrietige dingen .
xxxxxknuffie en arm om je heen xxxxxxxx

Indigo zei

Heel veel sterkte.
M'n armen om je heen.

Anoniem zei

Ik krijg er kippenvel van , heel veel sterkte , ondanks alles wens ik je alle goeds voor 2012
Lieve groet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails