dinsdag 1 november 2011

Schaapskooi van Balloo afgebrand

 Amper twee en halve week geleden was ik er nog. bij de schaapskooi van Balloo.
Nu staat dit er niet meer.
Zinloze misdadige brandstichting veranderden deze schaapskooi in zwart verkoolde resten.



Ook het atelier ernaast ,waar ik zoveel moois gewonderd heb (en deze prachtige gevilte jas/jurk natuurlijk veel te duur voor mij was, maar zo mooi) ging in vlammen op


 Maar het allerergste, het allerverdrietigste vind ik het van Tom.
Tom, de herdershond.
Tom is samen met twee rammen in het vuur omgekomen


***

18 opmerkingen:

mevrouw Jee zei

Moet jij er ook steeds aan denken? Ik kan het nog steeds niet goed bevatten. Weerloze dieren en prachtige werkstukken moedwillig vermoorden en vernietigen. Omdat in Oudemolen even daarvoor ook een boerderij is afgebrand kan dit geen toeval zijn.
Hoe kan die persoon vrede hebben met zichzelf?

klaproos zei

vreselijk assaya,

mijn maag keert zich om...:-(

onschuldige dieren die zo aan hun einde komen.....

hoe kan met leven met dat idee:-(

ik hoop dat de daders gauw gepakt én zwáár gestraft zullen worden.

yvette zei

verschrikkelijk

Greetje Penning zei

he? echt waar? daar kwam ik ook zo graag! allemachtig, hoe komen mensen toch zo ver om zo te vernietigen, om zo met leven te spelen?

Lutje zei

oei! dat is geen goed nieuws....

christiene zei

Ha Anneke,dit is te erg voor woorden.Onschuldige dieren die de dood moesten vinden ik heb er geen woorden voor.En dan de mooie dingen die je hebt bewonderd.Dit doet pijn.En waar voor??
Groetjes Christiene.

Annigje, zei

WAT VERSCHRIKKELIJK !!!

Mapi zei

Wat een vreselijk bericht.
Zo zinloos, waarom toch ?

fotorantje zei

dat is verschrikkelijk, brandstichting en dan blijven die dieren er nog in, wie doet nu zo'n vreselijke dingen

colourfullflowergirl zei

Heb het ook net vernomen..vreselijk. Ben er vorig jaar geweest, of is het al weer twee jaar geleden.Maakt ook niet uit.Vind het zo erg..

Kleurrijk zei

O jakkes, wat vreselijk. Ik word er helemaal akelig van.

"Création" zei

Vreselijk Anneke, wat bezielt dit soort mensen, het is niet te bevatten.
Zo vreselijk voor de dieren die op een afgrijselijke wijze aan hun einde zijn gekomen, mijn hart huilt.

Lieve groetjes,
Josephine

curieuzeneuzemosterdpot zei

'brandstichting', lees ik??

ongelooflijk dat iemand dit een ander kan aandoen?

dit is inderdaad in- en intriest! :-(((

Helena zei

Jakkes, daar krijg je pijn in je buik van, wat verschrikkelijk Anneke. Hoe kant het toch he, blijft niet te bevatten dat er mensen rondlopen die dit kunnen doen.

Lutje zei

erg, en dan begint de miserie pas....over hoe en wat

MarjaToBe zei

Dat brand stichten gebeurd vaker bij jullie in de buurt - ik kan me nog die boerderij herinneren die tijdens oud en nieuw in de vuurzee onder ging.. Heel triest is dat he

Anneke zei

het brandstichten gebeurt hier vaak de laatste tijd en anders dan met de brand van oud en nieuw wat een"ongelukje" en een kwajongensstreek was, is hier in het A en Hunze gebied een pyromaan, een gestoorde gek bezig, die het op monumentale gerietdekte boerderijen voorzien heeft:))

Jet zei

Oh wat erg zeg , en zo zinloos allemaal .
Vreselijk van de dieren ook .
Wat hebben die mensen in hun hoofd als ze zoiets doen , echt erg hoor .

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails