zondag 2 oktober 2011

Overgangen


Terwijl mijn huid een gouden kleur krijgt op mijn geliefde plekje in de zon, trekken gakkerende ganzen in v-vorm over.
Vandaag vlogen honderden richting het zuidwesten, naar open water.
Weten zij ook, dat deze nazomer eindig is en er sneller een koudefront aankomt dan wij denken.
De energieën in de lucht zijn onrustig, ik werd vannacht een paar keer wakker.
Op zoveel niveaus zijn overgangen, veranderingen bezig.
Ik merk dat er minder geblogd wordt, dat veel mensen met hun binnenwereld bezig zijn.
Of misschien gewoon maar wachten tot weblog weer werkt.
De "migratie" berichten op mijn leeslijst begonnen te lijken op huizen, die jaren te koop staan, niemand kijkt er meer naar.
Ze zijn nu verwijderd en ik wacht wel op een adreswijziging:))

7 opmerkingen:

Greetje Penning zei

inderdaad, zoveel overgangen, je voelt en merkt het overal... voor mij mag het een stuk minder warm worden (hier in Friesland is dat het ook vandaag); ik voel het koudefront ook aankomen, net als de ganzen!

Annigje, zei

Ook ik voelde vannacht de onrust , kon de slaap maar niet vatten , dan was ik weer weg , en ook meteen weer wakker ,
We zagen afgelopen week de ganzen hier ook al overvliegen ,
oeps heb nog geen zin in de herfst en winter , het is nu zo heerlijk niet te warm en toch die lekkere zon voelen is zo fijn .
Liefs .

christiene zei

Ha Anneke dit word een snele overgang van zomerachtig naar herfst.Maar dat heeft ook weer zijn gezellige kanten.
Groetje Christiene.

fotorantje zei

bloggen is soms ook een beetje met je 'binnenwereld' bezig zijn vind ik

weblog is een verlaten land momenteel, de veranderingen laten te lang op zich wachten, gelukkig zijn er al enkele verhuist zodat we ze terug kunnen volgen

Lutje zei

nu je dat zegt, ik ga ze ook verwijderen, sommigen heb ik al aangepast....

merel zei

ja de laatste spuittrekkingen van de zomer hebben we nu wel gehad ... de herfst mag komen

griet zei

ja was effe lekker die laatste dagen ,maar hij ken wel weer hi .ik ga zo nog effe loopie maken over een rustige dijk dit keer ,is wel heel anders geweest wat een drukte .
hi ik ben heel bewust met mijn binnenwereld ook bezig ,maar af en toe efe wat schrijven is ook leuk,
xxxxknuffie van mij xxxxxxxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails