vrijdag 7 oktober 2011

Feest


Deze week was ook het jongste knuffelkind jarig.
Twee jaar alweer.
Ik had beloofd de bijna al traditionele Mon Chou taart te maken, met aardbeien deze keer.
Omdat er heel veel kindjes  zouden komen, heb ik ook iets extra's gebakken.
Een stuk gebak is vaak veel te veel voor die kleintjes.
Ik heb sprookjesboom cakejes voor ze gemaakt, een heel grote schaal vol.
Minicupcakes met een toplaagje van rode glazuur en veel witte suikerstipjes. 
Twee kaarsjes erbij voor 's morgens vroeg het eerste cakeje voor de jarige.
's Middags was de hele schaal in een ommezien leeg.
't Meiske heeft met heel veel visite en heel veel cadeautjes een pracht verjaardag gehad:))

16 opmerkingen:

Lutje zei

een echt kinderfeestje, je knuffelkind zal gelukkig geweest zijn

merel zei

een sprookjesbook cakejes verrassing, welke tweejarige zou je daar geen plezier mee doen.

Het ziet er een lieverdtje, geef ze maar een extra lieve verjaardagsknuffel van mij

klaproos zei

proficiat assaya een kaarsje
erbij,
mooi werk op naar het volgendejaar
xxx

Heksenbezem zei

Wat leuk, die kleine cakejes. Zijn je knuffelkindjes je kleinkinderen en wonen ze bij jou?

Martine zei

proficiat met knuffelkind......
XXXm

Annigje, zei

Het ziet er zo leuk , meteen een beetje in de herfst sfeer .
Liefs

christiene zei

dat blijft bij zo,n gezellige kleine kinder gebakjes Anneke gefeliciteerd met jou knuffel kind

colourfullflowergirl zei

Wat ben ik hier lang niet geweest. En meteen zie ik die gezellige mooie cake-jes. Ik had die toetjes van de kindertjes wel eens willen zien....ik heb trouwens een nieuw weblog. Als je wilt kijken: www.colourfull-flowergirl.blogspot.com

"Création" zei

Wat heerlijk toch altijd zo'n kinderfeestje, en wat heb je ze heerlijk verwend Anneke met o.a die prachtige paddestoelcupcakes. Dit grote kind zou daar ook van smullen hoor,;-))

Fijn weekend,

Liefs Josephine

fotorantje zei

van mij een knuffel voor de jarige
en dan had ik graag ook zo'n rood cakeje met witte stippen :-) wat mooi

curieuzeneuzemosterdpot zei

whawww ..

dat zijn échte kabouterkoekjes vol witte stippen, anneke? :-))

wat zullen die kindersnoetjes gesmuld hebben! :-))

en jij erbij? :-))

dikke proficiat met je jarig kleinkind, anneke!

feestelijk weekend erbovenop,

Helena zei

Wat een prachtige cakejes en wat zal het een mooi feestje geweest zijn, alsnog gefeliciteerd Anneke!

Roelien zei

Wat een geweldige cupcakes zijn dat!

Gefeliciteerd nog trouwens!

Lutje zei

een fijne zondag

gerdaYD zei

Jammer genoeg een beetje te laat, maar daarom niet minder welgemeend: PROFICIAT! Ik hoop dat ze een schitternd feest heeft gehad...

Anoniem zei

jeeee ook alweer 2 jaar van harte alsnog ,fijn dat ze zo genoeten heeft van oma taart hi xxxxx knuffie van mij xxxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails