zaterdag 17 september 2011

Weer een talentje erbij


Ik heb het programma niet gezien, zoals ik al die zogenaamde sterrenjachten op tv probeer te vermijden.
Tenslotte gaat het in wezen net als de eerdere belspelletjes om de naïviteit van de mensen, die een keer of liever meer dan eens bellen of sms-en  tbv hun favoriet.
Als het ene talentenspel is afgelopen staan de volgende twee alweer klaar
Maar gister is er dan een elfjarig meisje als dit jaars beste gekozen.
Gaat er aan haar geplukt en getrokken worden.
In een nieuwsprogramma zag ik deze week dat ze het zo jammer vond, dat ze niet met haar vriendinnetjes had kunnen spelen, omdat ze interviews moest geven.
Aliyah betekend in het Hebreeuws beklimming.
Wie beschermt dit meiske als de klim te stijl is en de val te diep?:))

7 opmerkingen:

klaproos zei

tja anneke,
da's de vraag, sommig e ouders pushen hun kinderen tot het uiterste... en ik vraag me af,
voor wie???

Annigje, zei

Ik heb niets met dit soort programma,s , een hele avond kijken zonde van mijn tijd .
Maar ja zit ook al weer de halve avond achter de pc , ook zonde van mijn tijd hoor , morgen maar een dagje staken dacht ik zo .
Fijn weekend .

Lutje zei

tja, dat is roem zeggen ze dan? Als ouder moet je dan sterk op je benen staan

Fluitenkruid zei

Op die leeftijd speelde ik volgens mij nog met mijn barbiepoppen :-)

Jet. zei

Heb het niet gezien Anneke, maar hoop voor haar dat ze genoeg wijsheid bezit en anders haar ouders om haar er goed doorheen te loodsen .
Het blijft toch nog maar een kind !

Helena zei

Wij hebben exact hetzelfde gezegd en je kunt alleen maar hopen dat dit meisje het verstandige mensen om zich heen mag weten.

Christiene zei

Ze heeft prachtig gezongen en is nieuws in muziekland.Maar mischien ebt het zo weer weg.
groetjes Christiene.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails