donderdag 1 september 2011

Terug in Blogland


Slenterend, zo zou je het kunnen noemen, hoe ik door de afgelopen weken ben gegaan.
Zonder noemenswaardig doel, langzaam en genietend van alles wat ik tegenkwam.
In  en om mijn dorp was genoeg te beleven, de energie in mijn huis was ( en is nog) zo goed, dat ik  niet de behoefte voelde om ergens anders langere tijd te zijn.
En ik heb veel vakantielanden naar mijn huis gehaald.
Dmv posters gekregen van reisbureaus( als je maar vriendelijk en aanhoudend genoeg bent)
Landen thema's in koken en eten: paella, dolma's van mijn eigen ingelegde wijnbladeren, couscous, afternoon tea en een Franse picknick met stokbrood kaasjes, fruit en wijn, o ja  en de pizza op het terras van onze eigen dorps-Italiaan
Thema's als spelletjes en bezigheden; jeu de boule(gevonden op zolder), mozaïeken maken van kapotgeslagen tegels, schilderen in aquarel, Engelse en Spaanse boeken lezen, Venetiaanse maskers maken van papieren bordjes verf glitters en lint.
Bloemen en planten, Engelse rozen, lavendel, zonnebloem, rozemarijn,salie , oregano en munt.
Geen gladiolen, op een of andere manier heb ik aversie tegen die bloem, de vierdaagse is dan ook stilzwijgend aan mij voorbijgewandeld
En regelmatig verschijnt er ook weer een nieuwe bladzij  van mijn boek.
Ik merk dat ik niet chronologisch schrijf, maar in puzzelstukjes.
Iedere keer krijg ik een nieuw stukje aangereikt.
Tot ik zelf het grote geheel ook zie:))

12 opmerkingen:

Lutje zei

je bent heel intens bezig geweest dus....soms heeft een mens dat nodig en u kennende heb jij er erg van genoten

Walter zei

Fijn dat je er weer bent, Anneke...En nog fijner om te lezen dat het je 'goed' gaat. Je weet maar nooit hè, bloggers zijn ook maar mensen! ;-)( En weblog systemen kùnnen zomaar ineens instorten, web-log.nl b.v.)
Raar, dat met gladiolen heb ik ook! Terwijl ik ze ergens toch ook heel mooi vind...Waar zou het mee te maken hebben??
Oké, ik hang weer aan je min of meer vertrouwde lip!
Een extra warme groet, want voordat je het weet ga ik je aanwezigheid weer als 'gewoon' beschouwen.

vlasje zei

Wat een leuke zomerinvulling!

Fluitenkruid zei

Het klinkt als een heerlijk, relaxte zomer! Leuk hoe je de verre landen naar huis hebt gehaald.
Ik ben blij dat je er weer bent!
Lieve groetjes

yvette zei

zo breng ik de zomer ook door assaya, heerlijk thuis reizen zo ver als je wel.

Mooi heel mooi weergegeven.

knuffel

fotorantje zei

jij bent creatief bezig geweest Anneke, dat zal een ontspannende vakantie geweest zijn

griet zei

Hay Anneke was je daar weer ,je vermaakt je helemaal lekker lees ik ,is toch heerlijk .
de herfst komt eran mijn favoriet zoals je weet ,en ik denk dat we nog vele mooie dagen zullen krijgen .
Hier is het dit weekend kermis ,en ja hoor weer mooi weer vandaar het spreekwoord God is een volendammer hahahah .
ik heb er niks meer me en zit er midden in ,maar ja dan moet je niet midden in een druk dorp al volendam gaan wonene natuurlijk ,dan heb je daar wel mee te maken ,het is ook wel weer heel gezellie ,want ze kunnen er wat van hier hoor ,en de sfeer is eigenlijk altijd heel gezellie hoor, dus alles maar in huis halen voor de visite die komt hi xxx knufffff van mij xxxxxxx

klaproos zei

het grote geheel,
stukje bij beetje,
da's een mooie manier van innemen :-)

Lutje zei

een fijne vrijdag en voor straks een leuk weekend

Martine zei

dat klinkt als een echte vakantie Anneke, fijn dat je er weer bent.
Web-log.nl ligt er voorlopig uit dus ik heb nog even ...vakantie...
XXXm

Helena zei

Welkom terug Anneke en zo te lezen heb je genoten en geniet je nog steeds.
Dikke knuffel en een mooi weekend!

Huize HenS zei

Ik had al gereageerd Anneke, maar volgens mij gaat dat niet helemaal goed, dus ik probeer het nogmaals.
Zo te lezen heb je het goed gehad - en nog steeds... en zo moet het zijn toch :-)
Dikke knuffel en mooi weekend gewenst
Helena

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails