dinsdag 26 juli 2011

Zomerstop


Tot 1 september is hier een blogstilte:))

22 opmerkingen:

fotorantje zei

oooh jammer
maar geniet van je (blog)stilte en de knuffelkindjes, je beestjes en iedereen die je lief is
tot in september

Walter zei

Dan groet ik je en wens je rust en plezier.
Wens ik je eigenlijk altijd hoor! :-)))

christiene zei

Ha Anneke,een zomerstop
De zomer was toch al gestopt.
Anneke geniet van alles wat je lief is.
En breng de zomer mee terug.
tot dan,
Groetjes Christiene.

griet zei

Zo effe bijgelezen over de cackra's en het weer hi ik kan dat zo goed voelen tijdens holistische behandeling wordt de energie zoveel sterker,wat ik zeer bijzonder vind .
geniet fijn van alle moois deze weken ,en tot later xxxx knuffie van mij xx

klaproos zei

geniet er zalig van assaya,

dan ben ik er weer :-)

xxx

sandra zei

Ik wens je een heel fijne zomer en tot september!

curieuzeneuzemosterdpot zei

heel veel plezier, anneke!

vouw alle dagen het mooiste blaadje van je bloem open en ..

genietttttttttttt! :-))

Lutje zei

Geniet van je tijd, maak er een mooi verlof van...en tot september.

Fluitenkruid zei

Ik wens je hele fijne zomer met veel leuke dingen en inspiratie om in september weer terug te komen! Lieve groetjes Jannet

MarjaToBe zei

Heerlijke zomerse dagen:)

Martine zei

geniet van de stilte en de zomer............
XXXm

merel zei

geniet er maar ten volle van, volgende week wordt het weer even zomer

Helena zei

Geniet ervan!!

yvette zei

Anneke, een fijne zomer!

Ik weet niet wat er gebeurd is maar je bent verdwenen uit mijn bloglist. Vandaar mijn schaarse bezoekjes

love you.

Annet zei

Het schiet al aardig op Anneke:))

Fijne bloei nog...

Lieve groet Annet:>)

ria39 zei

groot gelijk,
de zomer is al vlug genoeg voorbij,

groetjes,
ria39

Pasula zei

Geniet van je vakantie, tot later!

Annet zei

ik heb de witte waterlelie lief...

yvette zei

ik heb de vakantie van anneke lief maarrrrr

Kleurrijk zei

Ik mis je wel een beetje, hoor.

Harnett-Hargrove zei

Ah, so very zen. -J

Lutje zei

tot morgen dan?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails