zondag 10 juli 2011

Sotto voce


Het is stil in huis, heel stil,.
Buiten is net het onweer losgebarsten, maar binnen regeert de rust.
Sinds gister ben ik mijn stem kwijt, alleen een piepend gefluister komt moeizaam over mijn lippen.
Dan maar liever even een kladblokje pakken.
Vannacht kwam daar ook nog een pseudokroep aanval bij. 
Gek, eigenlijk, want in de regel komt dit bij volwassenen niet vaak voor.
Toeval bestaat niet, ik had mijn stoomtoestel die avond mee naar boven genomen, dus midden in de nacht hing ik met mijn gezicht in de hete stoom.
Dat gaf lucht gelukkig.
Dochterlief vindt het lastig, liet ze aan de telefoon weten.
Geen beterschap wensen, nee, alleen verwijten.
Mamma is zo vaak ziek de laatste tijd.
Tjonge jonge, hoe zou dat toch komen.
Ik zwijg maar:))

12 opmerkingen:

Helena zei

En ik kan je alleen maar heel veel beterschap wensen lieve Anneke en wees lief voor jezelf :-)) Dikke knuffel

curieuzeneuzemosterdpot zei

ziekzijn is ook een zuivering, anneke!

ik wens je heel veel sterkte én begrip van je naasten!!

spoedig herstel,

merel zei

zwijgen ... soms het beste medicijn.

Liefs

"Création" zei

Lieve Anneke, ik sla een arm om je heen en geef je wat warmte. Voel zo veel verdriet.
Veel sterkte...

Liefs x

klaproos zei

oei,

da's weinig begrip,

kun je dat zo naast je neerleggen assaya,
ik wens je wel een snelle beterschap toe,
xxx

christiene zei

Anneke,Zorg goed voor je zelf en hoop dat er lieve mensen om je heen zijn.Ik wens jou rust en liefde.
En beterschap.
Groetjes Christiene.

Fluitenkruid zei

Jij lastig mens, ik hoop dat je snel opknapt.
Denk goed aan jezelf he? Misschien de komende tijd een extraatje om de weerstand te verhogen?
Veel liefs en een knuffel

MarjaToBe zei

Ik wens je heel veel zoete dagen en ook veel rust.

Martine zei

zwijgen....dat zul je wel moeten zonder stem.......
Hoop dat je gauw weer kunt zingen!
XXXm

Marjolijn zei

Pas goed op jezelf, en van harte beterschap.
Fijne maandag.

Chantal zei

weet niet waarom je dochter het niet begrijpt, maar jammer is dat wel, je hebt juist behoefte aan steun... van mij dan maar even... sterkte.

Marlou zei

Dag lieve Anneke,

ik stuur je een reiki-douche.
Die hangt boven je hoofd en laat hele fijne reiki over je hele jij stromen.

Dochterlief is af en toe "dochterstout".
Misschien een late vorm van een soort van puberteit?

Knap jij maar weer lekker op en denk af en toe:
"Het kan me lekker niks schelen!"
Misschien lucht het op. Bij mij helpt het wel eens...

Beterschap!
Marlou

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails