vrijdag 15 juli 2011

In mijn kleine wereld



Het is nog steeds stil in huis, een klein wereldje eigenlijk, zelfs de honden houden zich rustig.
Ik merk hoe afhankelijk ik eigenlijk ben van mijn stemgeluid.
Mijn lief fluistert onwillekeurig met mij mee en mijn sociale leven ligt even stil.
Een eenzijdige conversatie is ook niet alles.
Grappig is, hoe in de winkel, men z'n uiterste best doet om me behulpzaam te zijn.
Heerlijk is, dat ik mijn hobby/praktijk kamer weer heb opengedaan.
Die zat de laatste tijd op slot om mijn "kunstwerken" te beschermen tegen snelle knuffelhandjes.
Uren bezig zijn met om me heen,klei, pastelskrijt, verf, textiel, hout. kristal en glaskralen.
Knutselen, frutselen, fantaseren.
Het gevoel is er weer, de tijd ook:))

19 opmerkingen:

Walter zei

Tja, ze zeggen wel eens; alles komt met een reden.
In ieder geval kun je altijd ergens iets uithalen om er iets mee te doen. Toch beterschap hoor!

klaproos zei

dat klinkt heerlijk ontspannen...
tjonge wat is die wilde peen mooi hé...

xxx

fotorantje zei

in stilte je creativiteit de kans geven iets te creeëren, daar komen kunstwerken van Anneke :-)

curieuzeneuzemosterdpot zei

als ik kon zou ik fluisterend deze reaktie schrijven, anneke! :-))

fijn weekend en laat de creativiteit maar bloeien (in stilte?) ;-))

Fluitenkruid zei

En zo heeft elk naar ding toch weer zo zijn nut. En waarschijnlijk is het waar dat je in stilte tot grootse dingen komt.
Mooie wilde peen, ik speur en speur maar zie er niet veel hier.
Rustig en fijn weekend gewenst x

gerdaYD zei

Laat die stilte voor jou een zegen zijn Anneke, en dat IS het precies wel met al die creativiteit die je nu ongeremd op de wereld los kan laten!

Jet zei

Stilte kan soms zo rustgevend zijn , en kan dan weer tot grote creativiteit leiden .
Fijn rustig weekend en beterschap.

christiene zei

Heerlijk Anneke laat de deuren maar een poosje open en geniet van de mooie dingen om je heen.
Fijne weekend
groetjes Christiene.

Greetje Penning zei

o, wat fijn dat die deur weer open kan!
een heerlijk weekend toegewenst!

curieuzeneuzemosterdpot zei

met enkel mijn rechterhand kom ik hier mijn allerliefste zondagswensjes neertypen, anneke! :-)))

is je stem al terug?

Chantal zei

heerlijk als je de tijd zo kunt vergeten

Martine zei

stilte is zo heerlijk maar binnenkort zing je weer...................
XXXm

Wondelgijn zei

klinkt erg zen..... ;-)

griet zei

zo ben weer even bijgelezen ,dus nog steeds je stem kwijt ,is wel heel rustig dan hoor ,lijkt me niks hi ik kan uren stilhouden ,maar ook uren kwebbelen over het leven en hoe we ermee omgaan .
Ja ik denk ook weleens hoor deze tijd is een rare tijd als je niet goed in vorm bent ,en je niet meer op kunt passen ,hebben ze niks meer aan je vroeger was een oma en opa er gewoon om te knuffelen en niet om dagen op te passen .
maar alles zal wel een bedoeling hebben ,en ook moeten we zelf duidelijk zijn toch .
en lekker naar verjaardag is ook heel gezellie .
ik moet nog een volle dag en dan ga ik middagen doen ,en daar ben ik zo blij om ,want ook al ben ik nog zo verliefd op mijn kleinknuffie ,de pijn in mijn lichaam is de laatste maanden stuk erger geworden .
ik ga ook hobby zoeken voor de winter ,ik wil alle hoofden van mijn fam dat zijn er 48 in een lijst zien te krijgen hahah dat is nog niet zomaar voor mekaar hi .
nou lieffie pas goed op jezelf en die kroep inderdaad nog nooit bij volwassene gezien ,wel bij kind en anderen xxxxxxxx knuffffie van mij xxxxx

gerdaYD zei

Hopelijk voel je je nu al wat beter Annekelief zodat je nog meer kan genieten van àl die creativiteit die in jou huist!

colourfullflowergirl zei

Vervelend dat je zo aan het kwakkelen bent, maar met kleurige verf, klei enz. therapeutisch bezig zijn helpt bij mij ook altijd....
Beterschap wens ik je van harte toe Anneke!!

Lutje zei

Geniet van je vrije tijd, want ik lees dat je daar zo kan in opgaan. Ik wens je 4-jarige ook nog ne dikke proficiat en geef maar een dikke welgemeende knuffel van me

merel zei

laat het gevoel zijn werk maar doen, de rest komt ook weer terug

MarjaToBe zei

Ik heb veel geleerd van het weekend en niet alleen positief - mijn eigen grenzen aan geven en zo was zo belangrijk en er was zo weinig hart energie. Ik dacht dat doen we wel even, maar lukte dus niet. Ik kom ook net zoals jij weer langzaam bij mijn gevoel en het is zo fijn als je even niets moet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails