dinsdag 12 juli 2011

4 jaar alweer


Gister was het oudste knuffelkind jarig.
Ik heb 's morgens een hele tas met cadeautjes gekocht.
Een koffiezetmachine met echte druppelfunctie( het werd een heerlijke water knoeiboel)
Een prinsesopmaakpop( zo'n hoofd, weet je wel, om lekker met make-upjes te kliederen net als haar mamma en oma)
Een Amika portemonnee( heeft met paarden te maken0
Een cerise roze boa met glittertjes( voor een prinses of een diva)
En een suikerspekkiesprinses( mmm, heel erg roze en zoet, maar dat mocht voor een keer)
Toen ik dat al fluisterend had gekocht, was ik eigenlijk al weer uitgeput, dus mijn lief heeft alles met felicitaties gebracht, taart en patatjes gegeten en ik heb de middag heerlijk rustig in het zonnetje doorgebracht met knutseldingetjes( klei en zo)
Echt het gaat goed met me.
Ik zie dit ziek zijn als een vorm, een geschenk van gekregen rust, wat mijn lichaam even voor me geregeld heeft:))

13 opmerkingen:

Marlou zei

Hai Anneke,

dat is mooi, als je het als een geschenk bekijkt.
Ja, echt mooi...

Beter dan de hele dag lopen simmen en medelijden met jezelf hebben.
Nu krijg je er zomaar extra tijd door...

Ik zie je zitten in een grote stoel onder de parasol. Tevreden en heel rustig.
Mooi ouderwets plaatje!

Dagdag!
Blijf nog maar even fluisteren.

Oh ja... en gefeliciteerd met het knuffelkind!
Vier jaar alweer...

Liefs van Marlou

.

Fluitenkruid zei

Lieve Anneke, van harte gefeliciteerd met je knuffelkind's verjaardag. Wat een enige kadootjes heeft ze van je gekregen.
Soms is het fijn dat je lichaam je even terug fluit, daar moet je dan ook goed naar luisteren.
liefs Jannet

Martine zei

geniet maar volop van dit rustmoment..........
XXXm

"Création" zei

Van harte met je oudste knuffelkind Anneke, wat een enige cadeautjes heb je voor haar gekocht, dat gezichtje stond vast op glunderen bij het zien van al dat moois en lekkers, zo lief.

Fijn dat het beter met je gaat, en inderdaad het is prachtig dat je lichaam en geest aangeeft wat goed voor je is...ben wel heel benieuwd wat er ontstaan is uit de kleiknutsels.

Fijne dag X

klaproos zei

4 jaar alweer:-)
goh, het voelt alsof ik aan haar wiegje heb gestaan weet je:-)

assaya, ziek zijn doet veel met een mens, en geeft je ook inzicht,
mooi hé,

ik wens je wel een heerlijk snelle beterschap zodat je kunt gaan wandelen in de zon:-)
xxx

Chantal zei

wat mooi dat je ziek zijn ook zo kunt bekijken.. en gefeliciteerd met knuffelkind, bijna al geen kind meer...

christiene zei

Geniet maar van je verdiende rust.En water koffie drinken haal je wel weer in samen met je knuffel kind.en gefeliciteerd met de jonge dame.
Groetjes Christiene.

Jet zei

Gefeliciteerd met je knuffelkind , een klein kleutertje nu .
Prachtige kadootjes heb je gekocht .

En las dat je een beetje in de lappenmand zit , maar alweer wat opknapt .
Even pas op de plaats kan wel eens nodig zijn !
Liefs Jet.

curieuzeneuzemosterdpot zei

hieperdepiep hoeraaaaaa voor je oudste knuffelkind, anneke! :-))

wat zal ze gelukkig geweest zijn met al die lieve kadootjes!!

veel sterkte én een spoedig herstel voor jou!!

Helena zei

Van harte Anneke, wat vliegt die tijd haha en natuurlijk ook van harte beterschap .... soms kunnen we niet anders dan luisteren naar ons lichaam :-)) Dikke knuffel

Marlou zei

Voor je knuffelkind en voor jou:




Liefs, Marlou

.

fotorantje zei

nog late knuffels van mij voor knuffelkind

en ik hoop dat je goed luistert naar je lichaam zodat je goed kan herstellen

gerdaYD zei

Beetje laat, maar daarom niet minder welgemeend: PROFICIAT! En snel herstellen hé!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails