maandag 16 mei 2011

Webwinkelen


Het is even een paar dagen nat en grauw buiten.
Geen bloesembrouwsels maken nu(maar zodra de zon weer schijnt, ik weet een veldje havikskruid te staan), want in antwoord op een vraag, die ik kreeg.
Ja, ik maak mijn eigen bloesemdruppels en nee, ik heb geen webwinkel en doe niet aan losse verkoop.
Alleen binnen een consult en een directe behandeling, dat past en werkt het beste bij mij.
Misschien ben ik niet commercieel genoeg, het zij zo.
Webwinkelen vind ik zelf trouwens wel leuk.
Leve marktplaats.
Deze maand mocht het gehate gekregen elektrische fornuis het veld ruimen voor een heerlijk oud beestje met een grote gas oven.
Deze week vond ik in de buurt een naaimachine, want de ooit bij de Lidl gekochte machine( nooit meer zulke dingen bij de Lidl kopen, te licht) had ik in de soep gedraaid, bij de reparatie van een paardendeken.
Ik kan weer dingen maken, lekker en leuk:))

12 opmerkingen:

Walter zei

..en ook een hele mooie foto!

Chantal zei

marktplaats KAN uitkomst bieden maar niet altijd ...

Kleurrijk zei

Ik vind bakken leuker dan koken en wat ik maak is lekkerder dan wa tik kook. Ik begrijp het plezier wat de oven je geeft, want bakken is zo leuk.
De foto is inderdaad erg mooi!

Greetje Penning zei

ik geef je groot gelijk, niet commercieel doen als het niet bij je past. Daarom ben ik ook met heel veel dingen op het net gestopt (Sokssawat bijvoorbeeld). Voor je het weet ben je alleen nogmaar zakelijk bezig en stopt je inspiratie.

Wij hebben ook ons nieuwe fornuis omgeruild voor een oud ding. Veel fijner. Veel mooier. En ik heb ook binnen korte tijd mijn gloednieuwe Brother naaimachien naar de haaien geholpen. Veel te licht, dat nieuwerwetse spul. Mijn oude lewenstein draait nu weer op volle toeren!

FIjn, dingen maken, met de regen tegen de ruiten. Geniet ervan!

klaproos zei

gezellig assya,
weer wat dingen zelf maken:-)
genieten zeker,
dat haviks kruid dook bij mij overal op...

het was niet uit te roeien:-)

christiene zei

Ha Anneke, al is het nog zo zuur een koud je plaatje ziet er vrolijk gekleurd uit.
Fijn dat je een koopje op de kop hebt getikt
Een mooi combie lekker en leuk.
Groetjes Christiene.

curieuzeneuzemosterdpot zei

brouwen, naaien, koken, bakken, ..

je bent heel creatief bezig, anneke? :-))

veel plezier,

gerdaYD zei

Blij voor je, zo kan je je creativiteit wel héél goed uitleven hé Anneke?

Lutje zei

mijn naaimachine (ik gebruik het wel niet echt veel) is ondertussen al 30jaar oud en gaat nog heel goed....

Marlou zei

Lieve Anneke,

omdat ik altijd alles zie, word ik ook wel Haviksoog genoemd.
En wat denk je... ineens was er het Havikskruid in de tuin.
Daar ben ik natuurlijk heel blij mee.
Ik ken geen onkruid...

Heb het goed vandaag,
liefs,
Marlou

(ps.het insektenhotel heb ik zélf gemaakt! Dank je wel voor het compliment!)

.

Martine zei

een paardendeken repareren op een Lidlmachine........... dat moet je doen om te weten dat het niet gaat.
Blijf maar alles lekker op je eigen manier doen Anneke, langzaam en oncommercieel.
XXXm

Fluitenkruid zei

Je hebt gelijk dat je je bloesems alleen met consult geeft, anders doen mensen soms maar wat en krijgen de bloesems/kruiden de schuld dat ze niet werken.
Fijn om weer goed werkende spullen te hebben!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails