donderdag 26 mei 2011

Thuis blijven.


Gek is dat.
Voor het eerst sinds de afgelopen vier jaar ga ik vandaag niet naar het Eigentijds Festival.
Zal mijn tent in de berging blijven, niet op het healingfield staan en heb ik de komende dagen al anders ingepland.
Het was sinds vorig zomer een dilemma,waar ik deze winter definitief een punt achter heb gezet,  hoewel ik op de laatste zondag eigenlijk al voorgoed afscheid genomen had van de Paasheuvel.
De energie klopte niet meer, niet meer zoals mijn knuffelkind zegt: samen spelen, samen delen.
Het uitwisselen van energie is daar een commerciele business gwerden, teveel ego-gedrag en dat werd voor mij te uitputtend.
Het stroomde niet meer, het miste de blijheid van de voorgaande jaren.
Misschien later, als er nieuwe inzichten komen, misschien.....:))

14 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

Op zich jammer want ik vond je verslagen ervan altijd zo boeiend om te lezen maar het moet wel goed voelen.

Chantal zei

Als je er jezelf niet thuisvoelt, moet je het niet doen, goede beslissing dus

Martine zei

om je goed te blijven voelen moet je altijd bij je gevoel blijven................
XXXm

Marlou zei

Hai Anneke,

ja... dat is wel heel erg jammer.
Maar ja.... als het niet goed voelt en dan tóch gaan...
dat is ook weer niet goed.
Ik denk, dat je er genoeg over hebt nagedacht en de juiste beslissing neemt!

Er komt altijd weer van alles op je pad!

Hartegroet van Marlou

.

christiene zei

Ha Anneke,als het niet goed voelt
is het goed je gevoel te volgen
er komt altijd iets anders voor in de plaats.
Groetjes Christiene.

Greetje Penning zei

ik begrijp helemaal wat je bedoelt... heling moet niet commercieel worden, dan is er niets meer heel. Ik vind het een heel wijze beslissing!

Ik ga ook niet, om precies dezelfde reden....(al jaren niet meer eigenlijk)

Walter zei

Heel goed dat je deze keuze gemaakt hebt dan..
Toch kan iets loslaten even "pijn" doen, ook al weet je dat het beter is.
Komt goed, zegt een goede vriend van me altijd!
;-)

curieuzeneuzemosterdpot zei

achter je eigen gevoel blijven staan, anneke, en alles is goed! ;-))

fijne avond,

griet zei

jammer is zoiets he ,en niet fijn .
ik hoorde van de week dat een consult bij een paranormale vrouw die ook op tv was ,150 euro per uur of zoiets was is wel heel erg veel hoor .
ik heb de film 2012 ook gezien ben er niet echt bang van geworden eerlijk gezegd ,maar dat er wat aan de hand is in de wereld dat staat vast .
knuffffffie en liefs xxxxxxxxxx

Lutje zei

...soms moet je keuzes maken...maar ik denk dat je wel goed nagedacht hebt...

Wondelgijn zei

Die komen vast wel... de inzichten! Goed naar je eigen gevoel luisteren, dat is inderdaad het belangrijkste!!

klaproos zei

sommige dinge kunnen gewoon heel verkeerd voelen en als je steeds je eigen gevoel blijft volgen komt alles goed:-)

Lutje zei

ik wens je een mooie zaterdag en een leuk weekend....

Helena zei

"Blijf (dichtbij) jezelf, er zijn al zoveel anderen" en dat doe je volgens mij heel aardig lieve Anneke :-))
Wens je evengoed een mooi (klinkend) weekend toe.
Dikke knuffel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails