maandag 23 mei 2011

2012


Gister de film 2012 bekeken.
Hoewel het natuurlijk heel erg Amerikaans was, viel het me mee, was de inhoud verder boeiend.
Veel beelden, de vulkaanuitbarstingen kende ik uit mijn dromen drie jaar geleden
De maya kalender is in spiri-land momenteel een hot item.
Maar eigenlijk is het einde van deze kalender niet belangrijk(het is een overgang naar een nieuw tijdperk, zoals elke kalender), bepaalt het niet de wel of niet ondergang van de planeet aarde.
Dat doen wij zelf.
Als wij goed doen verhogen we het energie level van de aarde, en bij het foute verlagen we het tot een absolute leegte en er alleen de oervorm overblijft
Aan ons de keus:))

13 opmerkingen:

Greetje Penning zei

Precies. Je zegt het precies helemaal goed. We gaan een nieuw tijdperk tegemoet. De wereld is aan verandering toe. De mensheid ook. Aan ons de keus. Aan ieder de keus.

christiene zei

Ha Anneke,aan ons is de keus.Maar je kunt het nog zo goed voor hebben we zijn niet alleen. het kan twee kanten op.En dat is het probleem.
Groetjes Christiene.

Kleurrijk zei

Ik hoop dat er nooit een einde der tijden komt. Ik vraag me echt af hoe de mensen zich voelen die hierin geloofden. Praten ze het recht? Voelen ze zich bekocht?

curieuzeneuzemosterdpot zei

die keuze is snel gemaakt, eh?
enfin, voor mij toch? :-))

de maya's waren krakken in astrologie.

de manier waarop zij bv de kukulcan-tempel van chichén itza gebouwd hebben en alle astrologische 'symbolen' die ze erin verweven hebben, bewijzen dat ze heel veel kennis bezaten over de zon, sterren en planeten!

of wij hun kalender juist weten in te schatten, is nog maar de vraag. ;-))

Fluitenkruid zei

Dat is mooi gezegd Anneke want voor mijn gevoel vergaat de wereld stukje bij beetje door ons onverantwoordelijke gedrag. Het kan nog steeds beter.

MarjaToBe zei

Ik merk al aan mij zelf dat ik verander - waar ik over twee maanden ga wezen - het loopt zo storm dat ik dan nog meer mij zelf mag wezen.
Ik denk dat die beslissing naar de nieuwe wereld al lang gemaakt is en daar ben ik blij om.

Marlou zei

Goedemorgen Anneke,

helemaal!
je hebt het exact goed verwoord.
Dank je wel...

Ik ben niet bang.
Alles sal reg kom...

Namaste...
en liefs van Marlou

.

gerdaYD zei

Aan ons de keus inderdaad... alleen zijn de goéd menenden onder ons blijkbaar in de minderheid, want het kapitaal blijft primeren, en de hebzucht ook...

Martine zei

het einde van een materialistisch tijdperk......... je voelt het al om je heen!
XXXm

Lutje zei

dat heb je goed gezegd!
ps; ik heb je tekst gelezen op mijn blog en kende die natuurlijk niet ; thx ervoor want ik ben dat liedje direct gaan opzoeken :http://www.youtube.com/watch?v=mdUf1OOKPS8

Lutje zei

ik wens je een hele fijne woensdag

Chantal zei

Ik geloof al die 'einde van de wereld'-theorieën niet...

will-Art zei

Zoals je zegt: het afsluiten van een tijdperk en niet het einde van de wereld, dat wordt er maar van gemaakt om de mensen bang te maken...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails