woensdag 20 april 2011

Scattig hè:))


Woordenloze woensdag:))

13 opmerkingen:

sandra zei

Owwwwwwww!!!

Walter zei

(-_-)......

Marlou zei

Ohhhh, wat een lieve poezeltjes!
Ik smelt helemaal...

't Is dat henry allergisch is, anders zou ik zeggen: mag ik er eentje?!@!!
Ik heb er gek op....

Enjoy!

liefs van Marlou

.

Martine zei

och................
XXXm

Chantal zei

als échte poezenliefhebber heb je me hoor...

Greetje Penning zei

heel schattig...
ons jongste meisjes-kat (zelf pas amper 9 maanden oud) is volgens mij ook zwanger...)

christiene zei

poezelig mooi Anneke
t,zijn schatjes.
Fijne dag
groetjes Christiene.

Helena zei

Ja hier smelt je toch van.....wat een lieffies zeg.

klaproos zei

ahhhhhhhhhhhhhhhh
lieffffff
allemaal katertjes??

Anneke zei

@klaproos; twee poesjes en twee katertjes.
de moeder heeft abessijnenbloed, ook rood dus, en de vader is een dikke rooie kater:))

fotorantje zei

mmmmm heel schattig!!!!

curieuzeneuzemosterdpot zei

dat is een poeslief blog, anneke! :-))

maak er een idem dito donderdag van!! :-))

gerdaYD zei

Inderdaad, een poeslief log Anneke!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails