maandag 11 april 2011

Op de fiets.

Eigenlijk in een impuls zcht ik deze week op marktplaats, vond en kreeg binnen een paar uur bevestiging, dat ik een fietsstoeltje had gekocht.
Zaterdag hebben we hem opgehaald ergens in midden Drenthe en heeft mijn man hem thuis direct achterop mijn reservefiets gezet.
Nu kan ik met mijn oudste knuffelkind, het autoachterbankkind, dat nog nooit achterop een fiets heeft gezeten, overal heen, waar je niet met de auto kunt komen.
Alle mooie plekjes in de natuur, het bos, het grote heideveld, de vlindertuin of gewoon naar de winkel in het dorp.
Laat de zomer maar komen.
Vandaag heb ik trouwens heerlijk weer een dag voor mezelf.
Mijn (schilders)ezel staat al klaar.
Tenzij de dag te mooi is om binnen te zijn, dan ga ik met mijn aquarelbloc naar buiten:))

14 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

neem je gereedschap maar mee naar buiten, anneke, want het gaat een zomers dagje worden!

of mss nog beter; de fiets op en de wijde wereld in? :-))

alvast veel plezier én genot! :-))

Walter zei

Groetjes..en ik overweeg ook eens, buiten in de tuin te gaan schilderen met mooi weer!

Fluitenkruid zei

Wat zullen jullie samen genieten op de fiets. Volgens mij zal je vandaag niet lang binnen blijven, hier schijnt al een heerlijk zonnetje, tijd voor een bakkie op het balkon :-)

christiene zei

Ha Anneke,ik zou zeggen het schilderen kan beginnen.
misschien zit er ook nog wel een fiets tochtje in vandaag.
Wat je ook doet het word weer een heerlijk dagje voor je zelf.
Groetjes Christiene.

MarjaToBe zei

Leuk zo met je kleindochter - dat is genieten voor twee

Martine zei

wat heerlijk voor jullie en net nu de natuur zo prachtig is. Nu kun je met haar onder de bloesems doorfietsen.
Heel veel plezierige fietstochtjes samen.......
XXXm

griet zei

ja nog een maandje kan onze kleinknuf ook op de fiets mee ,helaas voor mij kan ik niet meer fietsen ,dus zal bappie het gaan doen .
als ik nu zo jouw stukjes lees ,kan ik ook echt zien dat je weer helemaal opgeknapt bent na deze winter van ziekerigheid fijn voor jou .
geniet lekekr van deze heerlijke lentedagen .
ik moet alleen heel erg wennen aan de drukte en alles mensen ,die weer buiten zijn .
xxknufffff van mij xxxxxxx

Chantal zei

veel fietsplezier saampjes dan maar

colourfullflowergirl zei

Even weer bij gelezen...ben druk met nieuw atelier thuis, logé's, kinderen en kleinkinderen enz enz....
Dàg mooi mens!!! KNUFFFF

"Création" zei

Dat is werkelijk het ultieme genot, er op uit trekken met de fiets. Het zal voor het autoachterbankkind [hihi, mooi omschreven] een openbaring zijn, dan beleef je pas echt.

En heerlijk Anneke een dagje voor jezelf vandaag, het aquarelbloc gaat mee naar buiten denk ik als ik zo naar buiten kijk, het ziet er fantastisch uit...

Geniet met volle teugen van deze sprankelende dag...
Liefs Josephine

sakuraimogenyakarin zei

Oh, heerlijk fietsen met het kind :)
Geniet van het schilderen vandaag!

fotorantje zei

ik denk dat het een dagje buiten werd, wat een weertje
de rest van de week kan je lekker binnen zitten

Lutje zei

het lijkt me heerlijk om dat vandaag te doen, hier begint het te hagelen ik hoop dat het vlug voorbij is...

gerdaYD zei

Hopelijk had jij een heel creatief dagje Anneke, en moge er nog vele volgen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails