maandag 25 april 2011

Onder de blauwe regen

Na de drukte van de afgelopen dagen_ want jeetje, wat ben ik verwend- is het heerlijk de rust weer te vinden in mijn huis en vooral in mijn tuin.
Mijn wisteria bloeit voor de eerste keer echt met dikke bloemtrossen, die vooral 's avonds heerlijk geuren.
Mijn schrijfblok ligt voor me op de tuintafel, maar eigenlijk vind ik het wel goed zo, even niets doen.
Morgen is het weer oppasdag voor het jongste knuffelkind en vanaf woensdag is het andere kind hier weer drie dagen.
Maar vandaag geniet ik in het zonnetje van de nieuwe kleuren in de tuin, van de zwerfbijen, die om de bloesems zwermen en van de vogels die nesten maken onder de dakpannen.
De honden slapen in de manden in de schaduw van de parasol.
Het is goed zo:))

16 opmerkingen:

Wondelgijn zei

Wat een superdagen hè? Genieten met een hoofdletter G! Enne... helemaal gemist dus.... je verjaardag! Alsnog van harte dus!! *kus*

sandra zei

Heerlijk!
Echt genieten!

fotorantje zei

en dan de geur van de blauwe regen, wat een intense geur hé
dit zijn echt prachtige zomerse lentedagen!

klaproos zei

heerlijk assaya, de blauwe regen, zoals die overal in bloei staat wonderlijk mooi,

dank je wel voor je wijsheid:-)
heerlijk om te lezen ik ga die bewaren:-)
want hij is zó waar

gracias en slaap lekker
xxx

curieuzeneuzemosterdpot zei

door de warmte bloeit de hele natuur als nooit tevoren! ;-))

die wisteria is onweerstaanbaar;
zowel bloem als geur als uitzicht! :-))

veel plezier onder je parasolleke, anneke!! :-))

yvette zei

wat een heerlijk tafereel schets je hier!

wat ben ik blij dat jouw schoteltjes ook schuiven...

Lutje zei

de blauwe regen is prachtig nu,en de zon is ook weer van de partij, heerlijk en dat al voor april :o)

gerdaYD zei

Blij dat je zo'n fijne tijd had en ook nog zo verwend werd Anneke! Blijf daarvan maar een beetje nagenieten hé?

Martine zei

oh wat klinkt dat goed.............
geniet maar van je ..moet niks dag.. Ik kan me je al voorstellen daar onder de wisteria!
XXXm

Marlou zei

Hai Anneke,

wat je hier schildert is zo vredig...
Heerlijk.
Ik hoor de bijen en ruik de bloemen.

Prachtig!

Geniet maar lekker van je knuffelkind!
Ik mocht dan vorige week ook doen.
Zo heerlijk!

Liefs van Marlou

.

MarjaToBe zei

stilte en verwennen - meis ik gun het je zo
Marja

Chantal zei

De natuur bloeit, nu overslaan op ons

griet zei

hoooo je was jarig van harte en heel veel knuffels erbij ,beter laat dan nooit .
dat wordt beetje druk he 3 dagen oppassen achter elkaar ,of kan het zich wel vermaken bij oma en opa hi denk het wel .
heerlijk he al die bloeiende bomen bloemen en zo we hbben zondag ritje door de bollen gedaan prachtig blijft dat. xxxxxxxxxxxxx knufffie en veel liefs xxxxxxxxxxx

merel zei

ik kan me bijna voorstellen hoe je daar zit , je schrijfblok dicht bij je maar je droomt weg ... heerlijk gevoel zo iets

Helena zei

Dat klinkt heerlijk Anneke en ik wens je dan ook een hele mooi woensdag (en rest van de week natuurlijk) toe :))

christiene zei

Heerlijk genieten van alles wat groeit en bloeit even niks alles op een laag pitje.Droom maar lekker weg Anneke in jou eigen paradijsje.
Groetjes Christiene

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails