donderdag 21 april 2011

Een jaartje erbij

Vandaag is voor ons tweeën, ergens heen naar buiten of  gewoon lekker genieten op onze buitenplaats bij de stallen en dieren.
Dat is mijn ultieme verjaarscadeau
 En we hebben de eerste 5 kuikentjes uit het ei,

Daarna zal het de komende dagen een vooral zoete inval zijn
Ik heb al genoeg taarten en cakes gebakken, alleen nog een chocolade taart, de Sachertorte en als laatste de favoriet monchou taart En de koffie kannen staan al klaar om te vullen
De thee is al uitgezocht, Earl Grey, geen zakjes, maar echte thee( met een zeefje):))

21 opmerkingen:

Pasula zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en heerlijk om het helemaal op je eigen manier te vieren. En die taart? Zoals je het beschrijft kan ik het ruiken! :D

Walter zei

Van harte gefeliciteerd Anneke, dat bloemetje rechts boven op mijn weblog is voor jou!
Fijne dagen, tis lekker buitenweer.

gerdaYD zei

PROFICIAT Anneke! Ik wens je een superfijne verjaardag toe, laat je eens lekker verwennen hé?

klaproos zei

van harte gefeliciteerd assaya,
dat wordt vast een heerlijke dag,
geniet er maar van en zo'n kopje gezette thee......
is er iets lekkerders:-)
ik dacht van niet,
maak er een zalige dag van hé,

xxx

Chantal zei

Gefeliciteerd! En geniet op jouw eigen manier, dat is het mooist

Marlou zei

Hieperdepiep hoera!

Ik wens je een heel mooi en gezond en gezellig levensjaar toe.
Ohoh, wat heerlijk... taart eten!

Geniet maar lekker van vandaag!

Ik drink om 5 uur (jaha... de 5 moet in de klok zijn, oh... 5 over half 5 mag dus ook...)
een lekker glaasje port helemaal alleen op jouw gezondheid!

Liefs, Marlou

.

Martine zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve Anneke. Dat lijkt mij een heerlijke manier om te vieren, met je lief buiten in de natuur bij dit prachtige weer.
Geniet van de dag...................
XXXm

christiene zei

Anneke van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
de taarten zien er uit als een uitnodiging je zou er zo en bijten.En wat mooi de paas kuikentje.
Fijne verjaardag en gezellige vrolijke paasdagen.
Groetjes Christiene.

Lutje zei

wawwww, een mens zou zeggen, ik ga daar zo proeven :o)
Maar ik ga je toch gewoon maar een hele lekkere en leuke verjaardag wensen :o)

Jasmine zei

happy birthday. I hope the sun shines all week end for you xx

Marjolijn zei

Van harte proficiat, en een hele fijne dag..!!

fotorantje zei

een heel gelukkige verjaardag Anneke
je zal er ongetwijfeld een mooie dag van gemaakt hebben
mmm, en die taarten, k zou ze wel willen proeven hoor

MarjaToBe zei

Van harte gefeliciteerd - neem je tijd

Kleurrijk zei

Van harte gefeliciteerd.
Het klinkt heel erg fijn, thee, taarten, de natuur, jullie tweeen en een zoete inval. Wat wil je nog meer?

"Création" zei

Nog net geen middernacht, dus het kan nog...van harte gefeliciteerd Anneke. Ongetwijfeld hebben jullie een heerlijke dag gehad. En ik wens je voor de komende dagen met visite heel veel fijne momenten. En wat heb je veel lekkers gebakken zeg, jammie.....met dit prachtige weer kan je heerlijk buiten genieten met iedereeen en dat geeft toch nog een extra dimensie...

Lieve groet, Josephine

Lutje zei

hopelijk was het leuk en heb je het goed gevierd :o)
Ik wens je een fijne vrijdag en een leuk paasweekend

Helena zei

Dagje te laat, maar niet minder gemeend Anneke, van harte gefeliciteerd met weer een heel nieuw levensjaar vol gezondheid, liefde en geluk :-)
Dikke knuffel

Marlou zei

Lieve Anneke,

we zijn op weg naar pasen.
Ik wens je mooie en zonnige dagen toe...

Liefs, Marlou

.

Annet zei

Wat een prachtfeest zal dat zijn.
Van harte Anneke en yamyam al die lekkere taarten:))

curieuzeneuzemosterdpot zei

dat gaat een zoet feest worden, anneke! :-))

gefeliciteerd met je verjaardag!
ik wens je nog héél veel héél zoete jaartjes toe! :-))

Fluitenkruid zei

Hallo Anneke,
Ik zie nu pas dat je jarig bent geweest, van harte gefeliciteerd alsnog!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails