woensdag 27 april 2011

Bloesemdruppels



Vanavond heb ik, terwijl het kind sliep, mijn nieuwe bloesemflesjes gelabeld.
De afgelopen tijd met de volle maan 's nachts en het mooie weer overdag was volmaakt om nieuwe bloesemremedies te maken.
Er komen iedere keer niewe bloemen, die verwerkt willen worden.
Ik merk, dat de energie sterker is, dan de druppels uit de winkel.
....en ik kan alles maken, wat ik wil.
De schatkamer van Moeder Natuur is bijna onuitputtelijk.
Reden te meer om er heel zuinig op te zijn:))

16 opmerkingen:

klaproos zei

laten we er alsjeblieft zuinig op zijn ja:-)
ik eet de madeliefjes in de sla.....
mét liefde:-)
enhuis en haar ...

dank je wel voor je lieve reactie assaya,
kun jij dat voelen???
dat zal het baasje veel steun geven.

slaap lekker
xxx

Walter zei

Prachtig, dat klinkt heel goed!
Groetjes

draadjes zei

Fantastisch dat je dat doet!

curieuzeneuzemosterdpot zei

ja, moedertje natuur is onuitputtelijk!
er gaat niks boven, eh? :-))

knuffelkind is vast een goeie hulp met het plukken van de bloemekes? :-))

Marlou zei

Lieve Anneke,

wat fijn, dat je zelf je eigen bloesemremedies maakt...
En alles zo voor het grijpen!
Het is fijn, als we met z'n allen zuinig op de natuur zijn: voor al onze knuffelkindjes...

Liefs van Marlou

.

MarjaToBe zei

fijn dat je zo bezig bent - hoop dat je het vaak mag gebruiken

Martine zei

je spreekt uit mijn hart Anneke................
vandaag moet ik verdedigen waarom ik plantaardige verfmiddelen prefereer boven chemische, is niet gemakkelijk.

Chantal zei

we moeten er zeker zuinig op zijn...

Greetje Penning zei

o ja, Anneke, wat ben ik het met je eens!

Heerlijk he, absoluut heerlijk met bloemen en kruiden werken, die er om vragen verwerkt te worden! waarom zien meer mensen niet de krachten van Moeder Aarde? Het besef dat alles verbonden is, maakt dat je veel bewuster met de natuur en anderen omgaat....

Annet zei

De bloesemremedies werken fantastisch...ik heb mijn golden retriever (toen ze hier kwam was ze zo onzeker, ze groef holen in het zeil en had afwisselend dunne en verstopping) ik gaf haar cerato (als ik het goed onthouden heb) binnen twee dagen was ze normaal......of was het nu sclerantus (bij onzekerheid) ik vond het in de boekjes van Margriet Dudok van Heel......

En ik gaf haar Reiki, het werd heel warm bij haar....iedere keer weer.....

Liefdesdropje van hier....Annet:)

fotorantje zei

geniet ervan Anneke maar laat nog wat bloemekes staan om naar te kijken hé ;-)

Haagje zei

Je maakt me nieuwsgierig, kan je er eens iets meer over vertellen?

Liefs, Haagje

colourfullflowergirl zei

Is dit hetzelfde als die Bach remedies?
Wat ben jij trouwens toch trouw met bloggen!!
Goed hoor!!! Nog gefeliciteerd met je verjaardag. De taarten zien er heerlijk uit, en er gaat niets boven eigen gebakken!
Lieve groetjes!!

Lutje zei

je weet waar je mee bezig bent, maar persoonlijk ken ik daar niets van...

christiene zei

Mooi Anneke, dat je flesjes hebt kunnen vullen uit eigen tuin.Een fijn oranje weekend.
Groetjes Christiene.

Pasula zei

Mijn broer doet dit ook veel, mooi dat je dat doet, het is idd veel krachtiger dan wat je als massaproductie koopt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails