vrijdag 4 maart 2011

Skippy

Geweldig genoten van de afgelopen twee dagen.
Ondanks, dat het koud was, wat maakte die zonnewarmte een wereld van verschil.
Onderweg naar het weekelijkse boodschappen doen, zijn we even gestopt bij de kinderboerderij.
Knuffelpeuter op de schommel, ik op een stoel beschut in het zonnetje.
Dieren scharrelden om me heen.
Vlakbij mijn voeten zat ineens een kleine boskangoeroe.
En ik bedacht, dat ik eigenlijk niet mijlenver hoef te reizen voor het bijzondere.
Wat zich aan mij wil laten zien, komt vanzelf tevoorschijn.

Het jongste knuffelkind begint sinds gister weer op te knappen.
En ze eet ook weer.
Op de kamervloer heerste weer de normale chaos van legoduploblokken, heerlijk hè:))

12 opmerkingen:

fotorantje zei

dat klinkt allemaal heerlijk positief
prettig weekend wes ik je er nog bovenop

klaproos zei

heerlijk assaya....

kinderen knappen altijd op bij oma:-)

Fluitenkruid zei

Als er weer wat bende is dan weet je idd dat het goed gaat :-)

Martine zei

Dat klinkt allemaal goed Anneke, geniet maar volop van het weekend.
XXXm

Helena zei

"Wat zich aan mij wil laten zien, komt vanzelf tevoorschijn" Dat vind ik nu zo'n mooie uitspraak Anneke :-) en wat heerlijk dat de kleine zich weer beter voelt. Op naar een mooi weekend zou ik zo zeggen.
Dikke knuffel

Lutje zei

Bij oma is het altijd leuker want die worden daar extra verwend omdat grootouders meestal extra tijd vrijmaken voor die kinderen

Lutje zei

Een fijne zondag

MarjaToBe zei

Het is ook weer fijn om terug te zijn...
de lucht is hier weer anders en het doet me goed.
Ik ben reislustig en dat zal ik blijven, het volgende reisje is al weer in de planning..
En het gaat steeds makkelijker worden.
Jou skippie boots, ik heb ze gezien, maar ik heb niets met het model - maar de energie heb ik wel meegenomen - leuk dat je dat ook mag voelen

Anneke zei

@skippy boots??? waar staat dat??
dit snap ik even niet!!

Anoniem zei

Ik zou willen dat ik wat meer lef had om te reizen .
Het is zo heel anders dan Nederland , alleen al het weer .
We kunnen niet meer naar Frankrijk , en ik mis het zo verschrikkelijk .
Die heerlijke warmte , weken achtereen je kan s,avonds tot 12 uur buiten zitten , de bergen alles is zo anders.
Ja ik zou best meer van de wereld willen zien , maar helaas .
Wel leuk en bijzonder om zo,n bos kangoeroe tegen te komen .
Lieve groet Annie

christiene zei

Anneke, het is puur genieten als ik dit zo lees.
een gezellige zondag
groetjes Christiene.

gerdaYD zei

Blij dat je zorgenkindje weer wat beter is Anneke! Het doet pijn hé als je zo'n ukkie ziek ziet? Gelukkig heeft ze weer genoten van haar dag, net zoals haar lieve oma dat deed...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails