zondag 13 maart 2011

Mannen en hun speeltjes

Weet je nog , dat vorig zomer de tractor van mijn man was gestolen.
Nooit weer iets van gehoord natuurlijk.
We hebben er flauwe grapjes over gemaakt, toen afgelopen najaar delen van Polen overstroomden.
-"Kijk, nu staat jouw trekker ook onder water"-
Maar de frustratie bleef, het niet kunnen werken op het land, dat vrat zichtbaar aan hem.
Tot dit weekend,  dat hij met financiële hulp van mensen, die het begrip naastenliefde niet alleen in woorden, maar vooral in daden toonden,  hij een "nieuwe" op kon halen.
Als een kind zo blij, is hij nu aan het plannen wat hij allemaal moet doen, de komende tijd.
Het is natuurlijk hobbywerk, maar het houdt ze bezig, die mannen, die eigenlijk altijd een beetje kleine jongetjes blijven:)) 

17 opmerkingen:

klaproos zei

ehhh ik heb weinig verstand van mannen assaya:-)

maar ehh ik weet wel dat goed gereedschap onmizbaar is op een groot erf :-)

Walter zei

Jaaa..daarom is het zo fijn om man te zijn!
:-))

merel zei

een man kan maar zijn speeltje hebben hé en gelukkig zijn

curieuzeneuzemosterdpot zei

hartverwarmend, anneke, dat 'men' gezorgd heeft voor een nieuwe traktor voor manlief!!

wie zou hiermee niet in zijn nopjes zijn? :-))

wens 'm alvast héél veel succes ermee! :-))

Lutje zei

Wat een leuke vrienden heb jij :o)
Mijn vriend heeft een tractor van zijn geboortejaar en is daar ook zo fier op, dat is typisch mannelijk!

gerdaYD zei

Mensen kunnen dan wel vanuit de lucht klein schijnen zoals je bij me schreef Anneke, maar daar zie je dan ook niéts van hun grote, warme hart hé? Blij voor jullie!!!

Chantal zei

Don;t come between a man and his machine!!

Fluitenkruid zei

Ik moest nog wel eens aan je verhaal terug denken, wat fijn dat hij een andere heeft en wat een lieve mensen zijn er toch!

Marlou zei

Lieve Anneke,

jij mag toch ook wel eens op de tractor?!!!

Ik zou ook wel eens een ritje willen maken!

geniet vandaag..
Liefs van Marlou

.

Wondelgijn zei

Mannen zullen altijd jongetjes blijven als het om voertuigen gaat... Maar zeg nu zelf: geef hem eens ongelijk! Veel plezier met zijn nieuwe tractor!!

fotorantje zei

wat goed dat er nog mensen met een gouden hart zijn, nu kan je man terug zijn hartje ophalen op het land

Marlou zei

Goedemorgen Anneke,

ik wed, dat het bij jullie nu al lekker zacht lenteweer is.
Hier is het er bijna...
Heerlijk!

Liefs van Marlou

.

christiene zei

Ha Anneke, fijn dat er nog van die mensen zijn.En manneke kan weer spelen.
misschien mag jij ook wel een keertje mee.
Groetjes Christiene.

Anneke zei

@hahah, christiene, het is net zoeen als de vorige en die kan ik zonder moeite besturen, stoer, hè:))

sakuraimogenyakarin zei

Heerlijk als mensen zoiets doen :) en ja, mannen houden wel van een beetje speelgoed, maar ik denk dat dit speelgoed wel heel goed van pas zal komen!!!

griet zei

ja het is hier 2 en half uur vandaan zeggen ze .
in het oude drenthe klopt dat .
hahahah nou ja als het allemaal erg eng wordt kom ik bij jou schuilen hi
nee hoor het schijnt heel liefdevol en bijzonder te zijn xxxxknuffie van mij xxxxxxx

will-Art zei

Ha, je weet het!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails