zaterdag 12 maart 2011

Make-over

Bij voorjaar hoort ook kluswerk.
In de tuin kan ik nog weinig doen zolang de vorst nog in de grond zit.
Maar op de kleine logeerkamer wordt druk gewerkt.
Het roze en het roomgele behang moet van de muren enals de kurkplaten(wat een rotklus)
Na het stucken van de muren en nieuwe stopkontacten gaat er een structuurverf overheen, wit.
Met ergens op de muur roze banen(hardroze en iets lichter)
De donkerrode veloursgordijnen maken plaats voor een donkerblauw verduisterend rolgordijn( de zon kan 's morgens vroeg zo onbarmhartig naar binnen schijnen)
Voor de zachtheid komt voor het raam ook een roze voile gordijn.
Het bed gaat nu dwars voor het raam om meer ruimte te creëren( er blijft dan ook genoeg ruimte om het ledikante eventueel neer te zetten)
Een gekregen kast( heel erg jaren 60) wordt wit geverfd en ik ga me uitleven in kleurige bloemen en vlinders.
Xenos zal waarschijnlijk het kleine witte kroonluchtertje leveren.
En met het blauwe speeltafeltje met roze stoeltjes, de roze speelgoedschatkist en een heleboel knuffels, wordt dit een echte prinsessenkamer, als mijn kleine meisjes komen logeren:))

13 opmerkingen:

Lutje zei

Met liefde gemaakt; dat zegt genoeg....

sandra zei

Wat gaat dat een lief kamertje worden.
Veel plezier met klussen.

Chantal zei

overal zie je actie tot verandering, ook in de weblogs (incl, mijzelf...) Lekker fris is dat allemaal

klaproos zei

prinsessenkamer, alleen dat woord al :-)

wordt vast geweldig assya:-)

xxx

Martine zei

echte voorjaarsplannen................
veel plezier ermee!
XXXm

Helena zei

Heerlijk lekker klussen....de tijd van het jaar haha; geniet ervan!

Fluitenkruid zei

Ik had al even naar beneden gescrolt voor een foto maar je bent nog niet klaar. Het word een fantastisch kamertje!

fotorantje zei

dat klinkt inderdaad heel prinsessenachtig
ik hoop dat we dan een fotoke te zien krijgen als het af is

christiene zei

Wat mooi ik zie het zo voor me een prinsessen kamer.Dat word een feest om bij oma te slapen.
Fijne weekend.
groetjes Christiene.

gerdaYD zei

Het voorjaar roept beslist 'handelen' bij iedereen op: de grote kuis, de uitgestelde werken, het inrichten van een ontgewtijfeld schitterende kinderkamer...

Marlou zei

Hai Anneke,

wat heerlijk..
een prinsessekamer!
Mijn kleine prinsesje is samen met haar broertje, de kleine prins, dit weekeinde komen slapen.
Jammer genoeg heb ik een klein huis en kan dus geen koninklijke kamer creëren.
Maar gelukkig worden ze wel koninklijk verwend!

ben benieuwd naar het eindresultaat!

liefs van Marlou

.

sakuraimogenyakarin zei

Make-overs zijn super! En het klinkt alsof jij een heel leuk kamertje gaat maken :)

colourfullflowergirl zei

Welk meisje zou niet gelukkig zijn met zo'n mooi kamertje en al die liefde waar het mee gemaakt is....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails