donderdag 24 maart 2011

Buiten

Wat een geschenk was het weer gisteren.
We zijn met knuffelkind naar de kinderboerderij geweest, waar allemaal jonge geitjes te knuffelen waren.
En in de zon op het grote speelveld alle speeltoestellen uitgeprobeerd, waar de schommel toch de favoriet was.
We kwamen thuis met een gezonde blos op de wangen en veel zand in de schoenen.
Omdat de tuinstoelen nog opgeborgen zijn, heb ik de eetkamerstoelen naar buiten gesleept.
Lekker, het eerste buiteneten.
En gisteren mocht voor het eerst de jas uit:))

12 opmerkingen:

Lutje zei

Jas uit is al wat veel, maar de jas is al een pak dunner, ik vindt dit weer heerlijk :o)

Fluitenkruid zei

O jullie hebben al buiten gegeten, zalig!

gerdaYD zei

Jaaaa Anneke, dàt was genieten hé gisteren? En hopelijk mogen we het vandaag nog eens overdoen! Wat een heerlijk uitje had je met je knuffelkind, en een waarschijnlijk schitterend buiten-eten ook!

klaproos zei

heerlijk assaya, de eerste lentezon haalt vanaales naar buiten :-)
zelfs gevoel wat je eerder ver weg had gestopt....

en oooooh wat voelt dat fijn:-)

vandaag weer zo'n dag hoor....

xxx

christiene zei

Ha Anneke, zo,n heerlijke lente dag met je knuffel kind pakken ze je niet meer af.
Groetjes Christiene.

Martine zei

Gisteren heb ik in een t-shirtje koffie zitten drinken.................
heerlijk,de lente!
XXXm

Chantal zei

ik heb net ook de jas even thuis gelaten, wel een trui aan om niet meteen een kou te pakken, maar het was heerlijk

sakuraimogenyakarin zei

Buiten werken zou ik ook wel willen doen. Alleen wil mijn computer niet mee :(

Maar het weer was zeker heerlijk om ervan te genieten en dat hebben jullie duidelijk ook gedaan. Mooi !

merel zei

ja heerlijk hé , vandaag was ik even in de stad en de terrasjes zaten vol met mensen

Haagje zei

Ik ben vandaag t-shirts met korte mouwen in gaan slaan.

Liefs, Haagje

curieuzeneuzemosterdpot zei

hihi .. niet alleen de dieren hebben lentekriebels? :-))

laat het lekker verder kriebelen, anneke en geniet van dit mooie voorjaar! :-))

fijn weekend,

fotorantje zei

jaja prachtig dat lenteweer
jammer dat het vandaag heel wat frisser was

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails