donderdag 17 februari 2011

Een heel leuke dag

Gister ben ik net als heel veel vrouwen ,de afgelopen en komende dagen, naar de huishoudbeurs geweest.
Heel bewust alleen deze keer, om wel in mijn eigen energie te blijven.
Bij het overstappen in Amersfoort, richting Amsterdam kwam, ik in een overvolle trein met alleen nog enkele. staanplekken.
Opschuiven allemaal, anders vertrekt de trein niet, riep de conducteur.
Stuur dan maar koffie en koek, want dan staan we hier  de rest van de dag, het is hier afgeladen vol, zei ik.
Hij lachte, dirigeerde de rest van de mensen op het perron naar een ander deel van de trein en we vertrokken,, een lange keten van wagons vol kakelde vrouwen.
Ik heb me teruggetrokken in mijn coconnetje van rust, in afwachting ,wat komen zou:))

5 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

Haha wat een goeie reactie van je, ik kan nog wat van je leren als het gaat hoe met drukte om te gaan.

klaproos zei

slim van jou assaya....
ik kijk stillekes mee wat jij gezien hebt...

xxx

Lutje zei

ja, ik maakte ook al mee dat het op de trein zo druk was, ze zouden eens wat meer moeten controleren op zwart-rijden

gerdaYD zei

Zo Anneke, dààr heb je al die soepjes mogen proeven, op de huishoudbeurs... Maar eerst was er wel de beproeving van de overvolle trein hé?

Marlou zei

Hai Anneke,

ik heb jaren in de buurt van de RAI gewoond.
Ging dan zo vroeg mogelijk naar de HH-beurs.
Meestal alleen. Net als jij.
Lekker in je eigen coconnetje en zelf bepalen welk pad je neemt.

Heerlijk!

Alvast een fijn weekeinde!
Marlou

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails