maandag 31 januari 2011

Schrijven

Ik ben zo blij, dat ik destijds besloten heb, mijn schrijfsels, het frame van mijn boek gewoon op papier te zetten en niet in mijn pc.
Want ik heb ze nog, de vele vellen van mijn manuscript.
Soms keurig neergeschreven, af en toe bijna onleesbaar snel neergemaggeld, gedachtes, die niet vergeten mochten worden.
Het verhaal wordt mooi en al schrijvende, raakt het me iedere keer.
Ik schrijf nu ook weer.
Niet overdreven snel.
Ik leef langzaam en aandachtig, net of na mijn ziekzijn de dagen, uren, minuten nog zorgvuldiger geproefd moeten worden. 
Vanmiddag ga ik goed ingepakt mijn druivenranken snoeien,dat moet ook:))

14 opmerkingen:

yvette zei

ik was je helemaal kwijt meissie.....
laat het met je longen snel beter gaan
ik denk aan je!

Walter zei

(-_-)

klaproos zei

jawel assaya,
papieren letter blijven behouden, want met een grote kanl is alles van je pc:-)

slim van jou,

goed warm houden hé, en veel plezier met de druivelaar...

xxx

merel zei

ik heb alles op pc staan en print het ook nog eens uit, vind het ook mooi zo zwarte lettertjes van mij op wit papier.

En ja als je je goed aankleedt is het best wel te doen buiten, veel arbeidsvreugde buiten

Martine zei

Grappig, want ik vertrouw ook niet 100% op mijn pc. Mogen de druivenranken al gesnoeid worden? Het vriest nog.
Langzaam en aandachtig leven, zouden we altijd moeten doen.
XXXm

curieuzeneuzemosterdpot zei

papier 'zegt' ook zoveel meer dan een scherm? :-))

zijn je druivelaars gesnoeid?
hier waren verleden week de gesnoeide takken al aan 't 'bloeden'?

Lutje zei

Ik ben blij dat je er nog eens bent!
Maar nu vraag ik me af; mag je wel snoeien als het vriest?

gerdaYD zei

Dat is een héél goed teken Anneke, dat jij er weer zin in hebt, in schrijven. Misschien heb je nu definitief die nare ziekte overwonnen. Althans, dat hoop ik zo voor jou en duim daar ook voor!

Marlou zei

Lieve Anneke,

zo langzamerhand kom je weer terug in het leven.
Wat ben jij ziek geweest.
Dat je je goed inpakt en buiten van alles gaat doen vind ik een goed teken!

Lekker opbouwen!!

Liefs, Marlou

.

MarjaToBe zei

schrijven gaat bij mij soms ook beter gewoon op papier:)
gewoon lekker je ding doen - wat is niet heerlijker

griet zei

fijn meis dat je weer aan het opknappen bent ,en zelfs weer buiten bent geweest ,en ik geloof je zeker dat je nu heel erg geniet van alles na zo lang ziek te zijn geweest .
sucses met je boek ,fijn he als je zo van je af kan schrijven xxxxknuff van mij xxxxxxxx

MariecusBruyn zei

DRuivenRanken snoeien is net als schrijven: je hoofd komt in het ritme van je handen, en een hele nieuwe wereld verschijnt. Eerst kaal, maar na een tijdje o zo weelderig!
Assayya, ik hoop dat je longen weer de juiste weg ingeslagen in en je lijf en leden opnieuw kunnen voorzien van hun nodige dosis energie.
OT: en ja, die halte vinden voor de pijn je de halte toewijst, dat is een kunst die ik mezelf aan het leren ben. Om ter eerste? Degene die hem vindt, komt t bij de andere vertellen :)))

Helena zei

Echt handwerk; blijft geweldig om te doen :-)
Blij dat het weer beter met je gaat Anneke!
Dikke knuffe

will-Art zei

Veel beterschap gewenst!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails