dinsdag 11 januari 2011

Gehuld in stilte

Even niet actief aanwezig zijn, het past deze weken bij me.
Net zoals een boom in dit jaargetijde nog niet bezigis met groei en bloei, hul ik me ook in stilte en soberheid.
Wachtend tot de energie, de sapstroom uit de wortels alles weer aanzet tot bruisende bloei.
In stilte lees ik ook alle blogs, even zonder reacties( wat vreemd ik kan niet op zonnebloem's blog komen)
Vanavond vond ik de schiijfjes eindelijk weer, om de software  van printer, camera, enz op mijn nieuwe pc te instaleren.
Fotograferen kan dus ook weer.
En elke dag pak ik de kostbare minuten zonnewarmte:))

15 opmerkingen:

klaproos zei

da's geweldig...
een paar minnutjes per dag is ween weldaad:-)

knap maar lekker op, doe maar klam en vooral geniet van wat je zien en hoort,
straks mag je wer mee gaan wandelen:-)

Roelien zei

Ik denk aan je...sterkte en een goed herstel!

sandra zei

stilte is ook fijn. En door even stil bij jezelf te zijn, komen de mooiste ideeën boven borrelen.
Nog even en dan kunnen we echt weer bewust merken dat de dagen al langer worden.

Walter zei

Het zal fijn zijn je weer actief terug te zien!
Een kus! (en kussen doe ik zelden op weblogs hoor, :-) )

Haagje zei

Ik had ook zo'n periode, en dat klopt ook. Het jaarwiel stond stil, het was een donkere maan en daar naast ook nog eens een Mecurius retrograde, alle drie staan ze voor bezinning en reflectie. Dus bleef ik lekker in mijn coconnetje en genoot van het moment.

Liefs, Haagje

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik wacht geduldig op de dag dat ..

de boom weer vol bloemen staat, assayya! :-))

Fluitenkruid zei

Wij wachten rustig tot je weer helemaal de oude bent. Dikke knuffel

sakuraimogenyakarin zei

Even rust en stilte om daarna terug te kunnen openbloeien kan niet anders dan een goed idee zijn. Geniet van die paar zonnestraaltjes en van de rust!

Anoniem zei

Bij ons is het heel hectisch ,
de ziekte van mijn man breng veel spanning mee,
2 maand hebben de kinderen bij ons ingewoond ,nog drie weken dan krijgen ze de sleutel van hun huis , het gaat echt heel goed ,daar niet van hoor .
Maar ook ik verlang naar rust, naar de warmte van de zon , de blauwe luchten .
ik weet niets blijft hetzelfde , maar soms is iets ook te veel .
Lieve groet Annie

fotorantje zei

mssch even naar de bomen gaan en die omhelzen dan krijg je rechtstreeks energie uit de aarde

Marlou zei

Dag lieve Anneke,

neem de tijd!
Jaha... dat doe je al.
Je gaat gewoon met de natuur mee.
Zouden we eigenlijk allemaal moeten doen...

Liefs van Marlou


.

christiene zei

Ha Anneke,neem de tijd en rust.
in je eigen ritme.
Lieve groetjes
Christiene.

Lutje zei

Neem je tijd, af en toe moet een mens ook eens aan zichzelf denken...

griet zei

vreemd is dat he ik hoor meer mensen die van de winter last hebben ,in die zin dat ze beetje leeg zijn en meer ziek en zo
ik hou juist van deze tijd ,niet dat het nou elke dag moet regenen zoals de laatste week ,daar wordt iedereen suffig van hi .
en ziek ben ik trouwens ook al 2 weken heftig te pakken op alles zit vast ,maar ja wie heeft dat niet ?
alleen kind en kleinknuffie glibberen er nog doorheen zou dat door de borstvoeding komen .
ik hoop dat je gauw weer je energie terug krijgt en naar de sneeuwklokjes kan zoeken hi die zijn er volgens mij al ,maar iemand voorspelde nog een zeer heftige sneeuwen ijs periode ik wacht het rustig af xxknuff van mij xxxxxxx

merel zei

heel stilletjes gaat ook ... kan ook zo mooi zijn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails