zaterdag 6 november 2010

Toch maar niet



Dit had een heel ander logje moeten worden.
Iets over hoe mijn witte rijbroek en donkerblauwe rijjas al klaar hingen, met de witte plastron en deleren rijhandschoentje.
Dat mijn rijlaarzen glommen van het poetsen.
Dat ik Wyana helemaal wit en schoon heb geborsteld en dat haar manen en staart glinsteren als pas gesponnen zilver.
Nee.
De rijkleding blijft in de kast in de kledinghoezen.
Ondanks dat de georganiseerde rit wel door zal gaan( geld is vaak belangrijker dan veiligheid), vind ik het zelf niet verantwoord om te gaan rijden.
Niet op de door blad en regen gladde klinkers door het dorp, niet op de door regen en storm slecht begaanbare zandpaden met talrijke diepe plassen en takken, die naar benedenkomen.
Die borstelbeurt, ja, die gaat wel door.
Lekker in de donkere behaaglijkheid van de stal:))

13 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

Hopelijk zijn er meer mensen zo wijs.
Fijn weekend en een knuffel voor Wyana x

marjatobe zei

Ja ik glee bij na uit over de bladeren - dus het kan ook best wel glad zijn
Jammer dat het niet door gaat.. maar jij hebt gelukkig meerdere keuzes

Martine zei

er zijn van die momenten dat je weet dat je iets niet moet doen.
Goed dat je daar naar luistert.
XXXm

Hagazussa zei

Petje af voor je.

Liefs, Haagje

klaproos zei

ach weet je assaya, het kontakt tussen jou en je dier kan net zo goed fijn zijn, als ze voelt dat je om haar gefet knappen jullie daar samen van op,

het kan inderdaad gevaarlijk zijn buiten
wijs besluit, dat past bij jou:-)

xxx

Helena zei

:-) en zo hoort het .... lijkt me en geniet van de borstelbeurt en een mooi weekend.
Dikke knuffel

Roelien zei

Logisch hoor, het is inderdaad een natte bladertroep overal!

fotorantje zei

ja zeg, voorzichtigheid voor alles

Anoniem zei

Heel verstandig , mijn broer is ook al onderuit gegaan ,zijn achterwiel gleed gewoon weg , en daar zit je niet op te wachten .
Lieve groet Annie

colourfullflowergirl zei

Bij jou gaat de veiligheid van jou en het dier
voor het plezier! Ik vind ook dat dat moet. Maar toch:
Respect!!

christiene zei

Ha Anneke, veiligheid gaat voor alles
Toch een fijne zondag
groetjes Christiene.

curieuzeneuzemosterdpot zei

groot gelijk, assayya, veiligheid gaat voor alles!!

zo'n borstelbeurt is vast ook genieten! :-))

Marlou zei

Hai Anneke,

je hebt groot gelijk!

Verwen je lieve Wyana maar met een lekkere borstelbeurt.

Ik moet er niet aan denken, als jullie onderuit gaan...

Dagdag
Liefs van Marlou


.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails