dinsdag 16 november 2010

Helemaal leeg


Natuurlijk bleef ik met zoveel griepmensen om mij heen niet ongeschonden.
Vrijdag zette de koorts onverwacht in met een piek naar 39.8, en bleef daar tot maandag met kleine dalingen tussendoor hangen. 
Mijn bed was de meest heerlijke plek, die ik op dat moment kon verzinnen.
Op de momenten, dat de hoofdpijn week, me laten drijven op droomfantasieën,...of waren het echt reizen in andere werelden.
Nu de koorts langzaam zakt, rommel ik wat door het huis.
Mijn fysieke energielevel is laag, wat wil je als je al die dagen niet eet.
Voor mijn voet is dit rustmoment  goed geweest, dat is een pluspunt:)) 

28 opmerkingen:

MarjaToBe zei

ja hoor hou van je zelf en koester het maar

Natasja zei

Geniet van het reizen in andere werelden op de momenten dat je je beter voelt. Voor de rest wens ik je van harte beterschap!

christiene zei

Ha Anneke, ik had je al gemist de griep heeft mij ook al te pakken gehad.
Dus ik wens je van hier uit van harte beterschap.
Groetjes Christiene.

fotorantje zei

verzorg je maar goed
en vlug beterschap!

klaproos zei

ahhh wat jammer voor jou, maaar assaya, je komt er vast weer een heel stuk sterker uit,
dus het mes snijdt van twee kanten :-)

doe maar kalmpjes, ik heb altijd al zuster willen spelen :-)

maak van mij maar de nachtzuster als je wilt,

* roept u maar *

xxx

Hagazussa zei

Haast je niet om weer aan allerlei processen te gaan deelnemen, neem je tijd om te herstellen en bij te tanken.

Liefs, Haagje

Roelien zei

even weer aansterken dus...

Fluitenkruid zei

Dan heb je het flink te pakken gehad Anneke, rustig aan he, soms kan je nog zo lang moe zijn na een griep.
liefs Jannet

will-Art zei

Wens je van harte beterschap!

sakuraimogenyakarin zei

Buh, griep is gewoon uitzieken. Maar wel fijn om even rust te hebben...

"Création" zei

Een flinke griep zeg...jakkes, het heeft minstens twee weken nodig om weer een beetje tot je zelf te komen. Doe maar lekker rustig aan, veel sterkte met de genezing.

Liefs Josephine

curieuzeneuzemosterdpot zei

elk nadeel heeft zijn voordeel? :-))

de grote kuis zal je lichaam goed gedaan hebben, assayya!
geeft het de rust om weer op peil te komen en je bent weer als herboren! :-))

veel sterkte,

Anoniem zei

Ik ben al weer druk aan de vlierbessen siroop (TIP VAN JOU )
hopelijk gaat het mijn deur voorbij .
Sterkte ! liefs Annie

Marlou zei

hai Anneke,

gelukkig maar, dat je aan de beterende hand bent.
Lekker versterkende kippensoep opslobberen en rustig aan weer op krachten komen.

Heel veel liefs van Marlou


.

Helena zei

"het bijzondere gelukje bij een ongelukje" :-)) Beterschap en hopelijk ben je weer snel helemaal jezelf!

colourfullflowergirl zei

Om mij heen is zijn er ook grieppatienten. Ik hoop dat het mijn deur voorbij gaat!Meestal is goed uitzieken de beste remedie. Sterkte en beterschap!

Martine zei

Soms zijn een paar ziekdagen wel fijn, om sterker te worden.
Nu weer langzaamaan hè?
XXXm

wim22 zei

Vervelende jaarlijkse bezoekers, die virussen!
Veel beterschap en groetjes :-)

Marius zei

Maar je raakt ook weer vervuld .... lieve beterschap Anneke!

Marlou zei

Lieve Anneke,

ben je al weer een beetje beter?
Lekker veel naar buiten proberen te gaan.

Fijn weekeinde!

Marlou


.

Harnett-Hargrove zei

Just a short pausing ebb, before the flow once again. -J

Rinkje zei

Goedenavond Assayya.

Was al weer even niet bij je geweest en je bent ziek,
Nu Ik wens je heel veel beterschap en pas goed op je zelf.
knff van Rinkje,

Het was vandaag lekker weer wel fris maar toch heerlijk om even buiten te zijn.
Wens jullie een fijne en gezellig weekend toe.
Lieve groet van Rinkje

griet zei

ja het heerst overal ik heb het ook goed te pakken gehad ,maar zonder koorts gelukkig .
en ja voor je voetje is dit natuurlijk ook goed geweest ,gauw weer lekkers gaan eten ,dan knap je weer op .xknuf en liefs xxxxxxxx

Helena zei

Hoop at het weer iets beter met je gaat Anneke.
Dikke knuffel

christiene zei

Ha Anneke, gaat het weer een beetje ?
Laat je maar lekker verwennen
rust en warmte doen een mens goed.
Beterschap.
Groetjes Christiene.

Martine zei

Ik stuur je een virtuele kop soep om beter te worden.
XXXm

Kleurrijk zei

Gaat het weer een beetje? Ik hoop gauw weer van je te horen.
Groeten van Geri

Fluitenkruid zei

Hoi Anneke, hoe gaat het nu met je? Hopelijk weer wat opgeknapt en leuke dingen aan het doen? groetjes Jannet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails