maandag 29 november 2010

Dierbaar


Weer terug van even heel ver weg geweest.
Net terwijl ik dacht dat ik weer wat beter was, sloeg de koorts weer toe.
Toen ik in de kamer spontaan in elkaar zakte, ben ik resoluut mijn bed ingestuurd.
En dan kwam de ene koortsvloed na de andere,dagenlang, me iedere keer weer drijfnat achterlatend.
Het is ook geen griepvirus geweest, maar een bacteriële infectie, zo’n ontsnapt laboratoriumding ( zoals er heel veel rondzwerven)
Heel lief en dierbaar was, zodra de tamtam over mijn ziek zijn zich roerde, dat vriendinnen en familie van zich lieten horen of langs kwamen met bloemetjes en kleine attenties, soms maar voor een paar minuten
Dan zie je ook , diegenen, die echt om je geven, die echt van waarde zijn in je leven.
De anderen, die je dan niet ziet of hoort, spelen maar vrolijk verder in hun kleine wereldje.
Mijn leven is te vol en te mooi, om me daar nog druk over te maken:))

22 opmerkingen:

fotorantje zei

oeioei zo ziek geweest
ik dacht al dat het hier stil was
maar ja je bent soms ook heel druk bezig hé
Ik hoop dat de beestjes het nu volledig afgetrapt zijn

klaproos zei

da's waar assaya, de mensen die je in je donkere dagen ziet zijn het allerbelangrijkste voor je,de rest is allemaal nep, fake,laten vallen,:-)

ik ben blij dat het weer beter gaat met je,

xxx

colourfullflowergirl zei

Fijn dat je weer beter bent. OEI...je bent behoorlijk ziek geweest. Ik heb 3 dagen in bed gelegen, maar nu ben ik er (bijna) weer.Dit was duidelijk iets anders als wat jij had.
Hopenlijk kom je nu de winter verder kerngezond door!! Liefs Colourfullflowergirl

Kleurrijk zei

Blij weer van je te horen.
Je hebt het erg te pakken gehad. Eng is dat, dat je ineens zo ziek en kwetsbaar kunt zijn,he? Maar gelukkig, het gaat weer wat beter.
Nog meer beterschap verder en een fijne avond.

Roelien zei

Ik ben blij weer van je te horen, het was hier zo stil. Wat naar dat je zo ziek bent geweest, hopelijk knap je weer wat op!

curieuzeneuzemosterdpot zei

groot gelijk, assayya!

't heeft geen zin je energie te steken in mensen die het echt niet waard zijn!

volg jij maar lekker dat hart van jou, dat als geen ander weet wat goed is voor jou!! :-))

"Création" zei

Ohh Annneke dat was niet best zeg, wat zal jij je beroerd gevoelt hebben. Ben blij dat je er weer bent, en inderdaad zo leer je de mensen kennen...Hoop dat je snel weer de kracht krijgt en de oude bent, doe maar rustig aan en laat je maar lekker verwennen.

Liefs Josephine

Fluitenkruid zei

Het was dus nog ernstiger dan we dachten, ik miste je al. Fijn dat je er weer bovenop bent en al die lieve mensen die voor je zorgden, wat een goed gevoel geeft dat x

Lutje zei

neem de dag zoals die komt en geniet van elk moment...

christiene zei

Ha Anneke, fijn dat je er weer bent. ook mooi als mensen laten zien dat ze om je geven.Dat werkt ook als een medicijn.
Groetjes Christiene.

Martine zei

Zo is dat Anneke, de tijd komt voor iedereen om te weten wat en wie belangrijk zijn.
Fijn dat je er weer bent.
XXXm

Marlou zei

Lieve Anneke,

en ik maar denken, dat je al weer beter was...
Maar nee, je was dus heel erg ziek, dat is naar om te horen.
Maar fijn om te lezen, dat je er weer bent en dat het nu wél beter met je gaat.
Ik heb je gemist en gelukkig...nu pakken we de draad weer op!

Heel veel liefs van Marlou

XXX


.

Novelle zei

ik kom hier voor het eerst via Maris weblog.Prachtige site heb je hoor.

sakuraimogenyakarin zei

Ai, dat soort ziek zijn is minder. Al is het wel zo dat het ook voordelen met zich meebrengt (zoals alles wel eens positief is) zoals je zelf opnoemt ;)

Jet zei

Dan had je het goed te pakken .
Ja dan ondervind je wie de mensen zijn die je na staan !
Liefs Jet.

Lutje zei

een mooie wijsheid; volg je hart...

Kleurrijk zei

Hoi Anneke, Fijn dat je weer beter bent.
Je vroeg op welk papier ik schilder.
Ik schilder op 300 mg Fabriano aquarelpapier.
Maar de kaarten schilder ik op kaarten die ik bij V&D koop. Die kunnen goed tegen water. Ze trekken wel een beetje krom. Maar zodra ze af zijn stop ik ze in een plastic hoesje en daarna in een map. Ze worden er weer kaarsrecht van.
Koud, he? Wel mooi.
Fijne dag verder.
Geri

yvette zei

Anneke...wat ben ik je lang kwijt geweest...ik schaam me diep.
Hoe leuk is het dat je zo ziek bent en dan zegt...goed voor mijn voet!
lekker ding...na de feestdagen weer een keer bij elkaar komen?

gerdaYD zei

Oei lieve meid, jij hebt het wel heel erg moeilijk gehad! Ik hoop zo voor jou dat het nu snel en beter kant opgaat, want de feestdagen komen er aan en ik mag er niet aan denken dat jij die zó ziek doorbrengen zou! Sterkte schatje, verzorg je goed en wordt weer beter!

griet zei

hay lieverd
ik dacht al er zal toch niks wezen met jou ,omdat ik je weken niet zag .
gelukkig ben je weer beetje opgeknapt ,en ja je echte vrienden leer je op zo'n manier kennen,die zijn er voor je als je het nodig hebt .ik ken die mensne ook en ik ben er zo dankbaar voor xxknuffff en veel liefs xxxxxx

Anoniem zei

Fijn dat het beter met je gaat , houden zo he !
Lieve groet Annie

MarjaToBe zei

En zo hoort het ook - voel je gedragen:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails