maandag 11 oktober 2010

Ook loslaten

Vandaag heb ik mijn Assayya praktijk website leeggehaald en verwijderd.
Hoewel hij mooi was en elke dag door veel mensen werd bezocht, was het iets wat steeds verder van mij af kwam te staan.
Ik hoef geen reclame voor mezelf te maken.
Die mensen, die ik mag ontmoeten komen vanzelf op mijn pad, vanzelf, steeds vaker spontaan.
Ik hoef daarbij ook geen fantasie namen te hanteren en mezelf niet groter te maken dan ik ben.
Ik ben gewoon Anneke, een mens tussen de mensen:))  

10 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

Dag lieve Anneke, klinkt net zo mooi als Assayya x

klaproos zei

anneke,.. we kennen elkaar al als anneke en dien,
da's leuk,
en het wordt almaar leuker en opener op weblog:-)

mooi..

Walter zei

Mij is Anneke net zo lief als Assaya hoor!
Assaya klinkt net zo krachtig als Anneke blijkt te zijn. Met al je inzicht en wijsheid waarmee je mij gesteund hebt op mijn weblog ben je mij dus in beide namen even lief!
Gut, nog effe en ik stuur je een doossie mercie bonbons, hihihi
Knuff!!!

curieuzeneuzemosterdpot zei

yep, da's een volgende stap die jij neemt!
heel bewust, da's duidelijk.

en ja, iedereen die jij nodig hebt komen vanzelf op je pad, daar hoef je niks voor te doen!

gewoon zitten en .. genieten! :-))))

kruidje zei

Hi Anneke Welkom :)
Leuk hoe je de mensen naar je toe trekt he
Als een visje in het water en steeds meer zoekend naar de mens die je verder brengen gaat:)

gerdaYD zei

Assayya of Anneke... het gaat gewoonweg allemaal over jou, een MOOI mens! En dat moet je blijven schatje, hoe je jezelf ook noemt...
Bedankt voor je fijne reactie en dito wensen gisteren!

christiene zei

Of je nou Assayya heet of Anneke
het is jou besluit.Het klinkt voor mij het zelfde.Anneke ik wens jou het beste en een fijne dag.
Groetjes Christiene.

Martine zei

Assayya of Anneke, je bent me even lief en het klinkt allebij goed.
XXXm

merel zei

assayya of anneke ... het klinkt even mooi en dat is wat je bent .... zo heel mooi

will-Art zei

Deze weblog wel ontdekt door "Assayya" te googlen,maar dat maakt natuurlijk niets uit.
Je noemt je zoals je wil. Of 'zoals mijn naam is wil ik heten'...

Groetjes,
Renaat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails