maandag 4 oktober 2010

Een dag als een cadeau.


Vandaag is als een prachtig cadeau verpakt in prachtig nazomerglans met strikken van gouden zonnestralen.
Toen ik vanmorgen bij het huis van mijn zoon kwam, was zijn lief druk een tasje aan het inpakken.
Haley ging die dag voor het eerst naar de opvang.
Haar schuldgevoel over dat ze vergeten was het me te vertellen, lachte ik weg.
Lieverd, je geeft me vandaag toch een prachtige dag cadeau.
Een knuffel en zwaai naar het knuffelmeiske en ik heb een dag, die ik ga invullen bij de stallen, bij mijn dieren.
Met de honden ben ik al door het bos geweest, die slapen nu:))

13 opmerkingen:

Martine zei

laten we proberen iedere dag zo te zien, als een cadeautje.................
XXXm

Hagazussa zei

Goh, dus jij gaat nu veel vrije dagen krijgen. Het zal wel wennen zijn voor iedereen. Fijn dat de zon bij jou schijnt.

Liefs, Haagje

fotorantje zei

spannende dag voor Haley
elke dag is een geschenk
geniet van alles wat je doet

"Création" zei

Een bijzondere dag voor de kleine schat, en voor jou een heerlijke dag met je dieren...Het leven is één groot cadeau als je het maar wil zien en voelen...en dat kan jij als geen ander...

Lieve groet, Josephine

christiene zei

voor jou elke dag dieren dag Assayya ze liggen er tevreden en goed verzorgd bij.
Fijne dag
groetjes Christiene.

christiene zei

Voor jou is het elke dag dieren dag Assayya ze liggen er goed verzorgd en uit gerust uit jou hondjes.
Fijne dag
groetjes Christiene

Imna zei

Spannend voor Haley maar een vrije dag extra is natuurlijk ook niet verkeerd :-). Iedere dag is tenslotte een mooi cadeau Assayya en hopelijk kunnen we dit ook zo zien.
Dikke knuffel

klaproos zei

heerlijk, als ik die hondjes zie liggen dan weet ik dat jullie het zalig hebben gehad,
daar proost ik zo even op assaya,
wat een puur genieten met onze diertjes hé,
heerlijk
xxx

wim22 zei

Hopelijk heb je genoten van deze onverwachte dag. Naar de opvang: het begin van weer een nieuwe fase.

Sommige geschenken blijken wel erg goed weggestopt onder vele lagen verpakking... maar vaak zijn dat de mooiste of de leukste!
Groetjes :-)

sakuraimogenyakarin zei

Heerlijk met de honden in het bos :)

Fluitenkruid zei

Hoewel je geniet van het oppassen is een dagje vrij ook niet verkeerd. De honden waren er blij mee aan hun voldane koppies te zien.

kruidje zei

JA het het komt zoals het komt
Heerlijk die vrijheid van zijn

Anoniem zei

Een vrije dag is zo weer ingevuld , ik heb ook een vrije dag ,een verplichte dan ,lig op bed , ben beroerd .
Maar hoe gek het ook klinkt , ik hoef even niets , heerlijk.
Liefs Annie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails