maandag 13 september 2010

Van dag naar dag


De dagen rijgen zich als kleurrijke kralen, die zelfs per dagdeel, per uur verschillen.
De knuffelkinderen, de dieren,de tuin, die haar zomerglans verliest en langzaam naar herfsttooi gaat.
In het bos zoveel paddestoelen, meer dan andere jaren.
Tussendoor een bezoek van of naar een cliënt met mijn kristallen of klankschalen, voor een healing.
Ook dat loopt als een fijne gouden draad door mijn dagen
Echt bloggen schiet er even bij in, dat komt wel weer halverwege de week:))

19 opmerkingen:

Walter zei

Dan bewaar ik mijn wijsheid tot dan..
Fijne dag, dat alvast wel!

klaproos zei

een dag heeft maar zoveel uren hé:-)
en jij weet hóe je die optimaal het leukste voor jezelf kan invullen assaya:-)

geniet maar lekker hé.

Fluitenkruid zei

Lekker om met zoveel verschillende dingen bezig te zijn. groetjes Jannet

kruidje zei

Zo gaat het bij mij ook en ik ben blij met al de dagen die volgen :)

Christiene zei

Mooi zo die paddestoel met het licht van de zon er op.
We gaan rustig door Assayya
Groetjes Christiene.

Marlou zei

Goed zo, Assaya!

geniet gewoon van al het moois om je heen...

Liefs van Marlou


.

Marlou zei

Goed zo, Assaya!

geniet gewoon van al het moois om je heen...

Liefs van Marlou


.

Roelien zei

Genieten met een hoofdletter, toch?

Imna zei

Daar ik nog even aan huis 'gekluisterd' ben, geniet ik des te meer van de herfstfoto's :-)
Dikke knuffel

Pasula zei

Wow wat een pláátje Assayya! Van dit soort paddestoelen kan ik alleen maar dromen om ze in het echt te zien.
Vorig jaar pas zag ik voor het eerst in het echt de vliegenzwam, bij een collega in zijn tuin, vond ik heel bijzonder.

fotorantje zei

een bezige bij ben je
maar ik ben blij dat je ons laat meegenieten van de rode paddestoel
misschien wonen er wel kabouters die je een handje kunnen toesteken

curieuzeneuzemosterdpot zei

rijg jij maar lekker verder met alle kralen die jou dierbaar zijn, assayya!

zo krijg jij de kostbaarste ketting om je hart gedraaid! :-))

will-Art zei

Die vliegenzwam staat er schitterend op!

Marlou zei

hai Assaya,
ik zag dat ik je gisteren dubbelop liet genieten!
Vandaag er nog maar een keertje er bij.
Ik ga de Parasolzwam vandaag onder de loep nemen.
Kom je vanavond langs?

Eerst is er nog een heerlijk recept...

Liefs van Marlou


.

Morgaine zei

hahaha je bent niet de enige, het volle leven is weer begonnen na vakntie tijd!

Prachtige foto, het licht is zo mooi.

XXX

Mamapippa zei

Wat een mooie blog, ik kwam hier terecht via Fotorantje. 'k Ben blij dat ze me de weg naar hier wees !

Mamapippa zei

Wat een mooie blog, ik kwam hier terecht via Fotorantje. 'k Ben blij dat ze me de weg naar hier wees !

Wondelgijn zei

Ik kijk er naar uit, en ondertussen.... geniet ik lekker mee van alle paddestoelen! ;-)

griet zei

wat een heerlijk stukje over je knuffelkind ,soms zijn dat de mooiste momenten ,maar ja moet in de nacht is niet de bedoeling .
af en toe een keertje moet mogen .
en heerlijk die paddestoelen ,nu is het somber maar deze tijd is heerlijk straks weer prachtige kleuren in de bossen en noem maar op kaarsie aan xxxxknuffff en liefs xxxxxxxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails