donderdag 2 september 2010

Genietdagje

Wat ik deed dinsdag???
Thee en muffins( ja, Morgaine, ik heb ze echt gebakken), met nog ongelezen boeken, heel veel kussens,kaarsjes en de honden boven op mijn bed.
's Middag toen het zonnetje scheen heb ik na een bos/heide wandeling de tuinstoelen naar de voortuin gesleept en met een dik vest aan( het is geen zomer meer) leren zitten soezen in de nazomerzon.
Het schrijfbloc mocht ook even dicht blijven
Gister heb ik een van mijn 33 doedingen( zie zijlijn) opgepakt en een begin gemaakt met het zolderopruimen.
Vandaag gaan we shoppen in Duitsland:))

20 opmerkingen:

gerdaYD zei

Heerlijk assayya, jij hebt er dus ook een genietdagje van gemaakt! Blij voor jou!
Bedankt voor je lieve verjaardagswens en maak er weerom iets fijns van hé vandaag!

klaproos zei

heerlijk plaatje om naar te kijken assaya,
vandaag wens ik je weer zo'n dag met heerlijk duitse waren op je bord:-)

lieve groet,
xxx

kruidje zei

Verwen jij je maar, dat heb je verdiend!

Fluitenkruid zei

Dat zijn fijne momenten, veel plezier in Duitsland. Gaat je lief met je mee?

Martine zei

dat klinkt als een heerlijke dag waarin je weer helemaal opgeladen bent.
XXXm

klaproos zei

OT,

in antwoord op je vraag op mijn log assaya,

ik denk .....
als het echt is...

nee dan gaat het nooit over, de wond gaat dicht, maar hij blijft steken....

christiene zei

assayya dat ziet er gezellig uit ik zou zo aan schuiven.Fijne dag vandaag.en doe de hand maar van de knip.
groetjes Christiene.

Morgaine zei

whahahahahaha waar een log al niet toe kan leiden voor anderen, MOOI!

Ook dit is een vorm van delen, laten zien en dan anderen die het oppakken en er iets mee doen :D

Ik geniet, en heel veel plezier vandaag in Duitsland!

XXX

colourfullflowergirl zei

Assaya, ik ga het weer proberen....soms lukt het niet een reactie te plaatsen. Ik weet ook niet hoe het kan. Ik heb hetzelfde met het blog van Yvette...
Lekker zo'n dagje voor jezelf. Ik vind het steeds weer knap dat je elke dag een logje schrijft, die ik, en met mij velen, met plezier lees. Oké...daar gaat tie weer.....

colourfullflowergirl zei

YES!!! Gelukt!

Pasula zei

Ik rook iets en dacht: ik moet vast even bij Assayya langs en ja hoor!
Lekkerrrrr, al is het momenteel theetijd op het werk en ik dus ook alleen echt een kopje thee hier heb. Als ik het adres geef, kom je er dan eentje langsbrengen? LOL

Lutje zei

dat is genieten, ik krijg ook wel zin in een koekje:-)

Wondelgijn zei

Good for you! Ziet er heerlijk uit, en dat lijstje is 'impressif'!

Kleurrijk zei

Wat een heerlijke dag.
Het kleedje vind ik erg leuk. Ik hgu veel van dit soort tapijtjes. Vroeger kocht ik ze bij Xenos, nu zie ik ze niet meer, jammer.

sakuraimogenyakarin zei

Klinkt echt als heerlijk genieten :D Dat zijn dingen die een mens in zijn leven ook moet doen hè :D

fotorantje zei

33 doedingen, dat is veel, ik hoop dat je wat tijd hebt gekregen om die te doen.
Nu zit je waarschijnlijk met de voetjes omhoog na die shopdag

Marlou zei

Goedemorgen Assaya,

gelukkig... je bent weer helemaal aanwezig...
En je zorgt zo te zien goed voor jezelf!

Fijn!

Liefs van Marlou


.

Lutje zei

maak er een leuk weekend van

Imna zei

mooi en lekker en heerlijk om te lezen
dikke knuffel en mooi weekend gewenst

curieuzeneuzemosterdpot zei

hoe was het shoppen?

domme vraag, natuurlijk! :-))

ik wens je een weekend, zo zoet en kleurijk als je foto, assayya!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails