woensdag 29 september 2010

Durven te zijn


Een van de bloesemremedies, die ik afgelopen tijd maakte, ontstond puur intuïtief.
Een plant,die net ik zelf,denk ik, de wortels diep in de bodem heeft geslagen.
Altijd weer opkomt tot bloei, wat er ook gebeurt.
Waar het uiterlijk vertoon van rozerode bloemenaren zichzelf zachtjes loslaat, ze gewoon zichzelf is, eenvoudig, maar sterk.
Ik weet ook, voor wie ik deze remedie moest maken.
Want ik ben eigenlijk klaar met het masker, dat ze opzet voor zichzelf en de buitenwereld.
Ik ben klaar met steeds weer de slachtofferrol, die ze speelt, de beschuldigingen, die alleen haarzelf beschadigen.
Lief mens, gooi dat ego, dat je iedere keer doet struikelen af en wees je bewust van je wortels.
Durf te leven in echtheid:))

14 opmerkingen:

Lutje zei

ik denk niet dat tegen zo'n mensen een kruid helpt....

Fluitenkruid zei

Lieve Assayya, ik hoop dat ze het gaat gebruiken.. x

Marianne zei

Ik voel me aangesproken!
Het raakt me.

gerdaYD zei

Een mooi geschreven log, met een heleboel wàre wijsheid assayya!

klaproos zei

als je je ego kunt laten vallen, ben je er een stuk fijner aan assaya,

liet iedereen dat maar toe:-)

een mooie bloem, hoe heet hij??

xxx

Martine zei

Leven in echtheid is dat niet iets dat automatisch gebeurt naarmate we ouder worden? Ik herinner me nog veel show van vroeger maar dat is gelukkig allemaal weggevallen.
Cadeautje van het leven.
XXXm

Pasula zei

Ja wat Martine zegt is herkenbaar. Naarmate je ouder wordt durf je vaak meer jezelf te zijn en dat is goed, alleen het zou fijn zijn als mensen zich eerder bewust ervan worden dat ze zichzelf gewoon MOGEN zijn.

kruidje zei

Dit roze hart kan openheid bieden
Je krijgt het door, wat is niet mooier om te mogen ontvangen:)

christiene zei

Assayya, mooie wijze woorden en denk hoe ouder je word je beter overal door heen ziet.
Groetjes Christiene

Just Me zei

ik voel me ook aangesproken
en maak me de bedenking dat ik misschien dit ter ondersteuning van het moment waarin ik vertoef, of liever gezegd, de periode, kan nemen. Of een andere bloesemremedie, want steun wil ik graag.

bedankt voor je berichtje trouwens, al begrijp ik niet goed wat je bedoelt met je reactie…

Lutje zei

ik hoop dat je nog van je dubbel geluk aan het genieten bent en wens je een leuke donderdag

gerdaYD zei

Met het ouder worden ga je beslist de dingen relativeren lieve assayya, en daar wordt je zeker en vast gelukkiger van...

colourfullflowergirl zei

De reacties van Martine en Pasula konden van mij zijn. Helemaal mee eens!! Warme groet X

Imna zei

... en als velen dat zouden doen Assayya :-) mooi hoor.

Dikke knuffel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails