dinsdag 31 augustus 2010

No kids dinsdag


Dinsdag is voor mij een vrije dag.
Geen oppaskinderen, ook niet voor een paar uur.
Geen flesjes, luiers,en fopspenen.
Geen peuterpuberteit, middagslaapjes en een huis dat als een slagveld achterblijft.
Geen knuffeltjes, kleine handjes, die de mijne zoeken en wandelingen samen door het bos
Gewoon een dag, weer helemaal voor mij, om te kiezen tussen een druk, druk, druk alle dingen te doen, die de hele week al op mijn lijstje staan of een heerlijk dolce far niente( het is tenslotte mijn dag),zien wat de dag mij brengt:))

21 opmerkingen:

Christiene zei

Mooi zo dat bloempje dat door het hekje kijkt.Geniet ze van een dagje alleen voor jou ik stuur je een zonnetje
groetjes Christiene.

Jet zei

Zou zeker dat laatste doen hoor Assayya!
Geniet ervan .
Liefs Jet.

Fluitenkruid zei

Wat je ook gaat doen, het maakt niet uit, tis een heerlijk gevoel om niets te hoeven. Fijne dag!

Harnett-Hargrove zei

Don't let it gt too quiet! -J

Joke van de Klift zei

Geinig, Jij opent met het witte pispotje en ik heb hem iets verder op in mijn blog staan!
Bij de wandeling om de Kralingse plas te Rotterdam (Kralingen).
Als je zin hebt kun je het even bekijken?
Lieve groet,
Joke.

klaproos zei

nu ja.. assaya...
ik wil met alle soorten van genoegen mijn hand in die van jou leggen en dan gaan we samen wandelen:-)
hand in hand kameraden :-)

Walter zei

Lekker toch!

Hagazussa zei

Dan wens ik je een fijne dag.

Liefs, Haagje

Wondelgijn zei

Heerlijk toch? Zo'n lekkere dag?

fotorantje zei

ik hoop dat je een zalige dag had, een dag helemaal voor jou

Kleurrijk zei

En wat is het geworden????

Theresia zei

Zomaar midden op de avond genoten van je blog en van je schrijfsels. Kan alleen nergens vinden hoe ik je kan volgen. en dat zou zo leuk zijn.

"Création" zei

Heerlijk zo'n dagje Assayya, ben wel benieuwd wat het uiteindelijk geworden is. Geniet nog van een heerlijke avond...

Lieve groet, Josephine

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik hoop dat jij enorm genoten hebt van dit dagje voor jezelf, assayya!!


morgen nog zo eentje? :-))

Morgaine zei

En hoe was de afgelopen dag, heerlijk genoten en vandaag er weer vol tegenaan :D

XXX

Martine zei

Dolce far niente.....................
dat lijkt mij wel wat voor vandaag.
XXXm

Marius zei

Zo zijn alle dagen van jou, alleen deze mag je zelf invullen. Een fijne, welbestede dag Asaya.

griet zei

ja je moet absoluut gewoon een dagje voor jezelf ,en gewoon doen wat je wil .
ik las je vorige log ,en ik ken dat gevoel ook het is er al mooi vind ik dat wat je schreef .
maar nu komt de heerlijke herfst met zijn fantastische kleuren ,in jouw bos wat zul je genieten .
xxknuf van mij xxxxx

gerdaYD zei

Doe jij nu maar eindelijk waar je zin in hebt meid, maar maak het toch niet té druk ook...
Toch denk ik dat je vandaag de lieve warmte van het kindje missen zal...

kruidje zei

geniet er lekker van - je kan lekker opladen en go with the flow

callemie zei

en vandaag?????

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails