maandag 23 augustus 2010

Het circus komt......

De flyers met kortingsbonnen waren ruim van te voren verspreid in ons dorp.
Ik ben ook heen geweest, natuurlijk.
Het circus zit me om meer redenen al jaren in het bloed.
Met knuffelkind vooraan, eerste rang.
Ze kon de tijgers bijna aanraken.
Het was een lief klein familie circus en ik weet, dat ze hun dieren goed verzorgen.
Met de tijgers, kamelen, paarden, ponies, hondjes en witte ratjes kon de dag van mijn knuffelkind niet meer stuk.
Met open mond, waar af en toe ook wat popcorn en gestopt werd(want dat hoort er ook bij), zat ze op de rand van haar stoel te kijken:))

9 opmerkingen:

kruidje zei

Prachtig die verbondenheid..
Ook mijn mini vakantie is geweldig geweest! Er was zoveel liefde en samen zijn

Lutje zei

Dat was dan heel plezant voor jou gisteren al die verbondeheid

Marlou zei

Goedemorgen Assaya,

wat heerlijk, dat je met je knuffelkind je eigen kindertijd weer kunt beleven.

Ik geniet er ook altijd volop van...

Liefs van Marlou


.

Fluitenkruid zei

Ik zie haar blije gezichtje (en de jouwe) voor me x

klaproos zei

heerlijk dat je zo genotenhebt assaya, ja als iemand goed is voor zijn dieren is het het circus wel weet je, want die verdienen samen hun brood,

heb je ook een foto genomen van genietend knuffelkind:-)

colourfullflowergirl zei

Hey...je bent er weer!! Leuk!
Ga je weer volgen.Kleinkinderen...heerlijk! Een van de mijne, Mirthe Floortje, zei vorige week: ik word later prinses, èn
dieren aaier....Dat gaat toch helemaal goed komen? haha

Christiene zei

Assayya dat is puur genieten met je knuffelkind op de eerste rij.

Hagazussa zei

Je hebt helemaal gelijk, die kleine circussen met hun intieme bijna huiselijke sfeer, zijn geweldig om mee te maken, voor kleine en voor grote mensen.

Liefs, Haagje

curieuzeneuzemosterdpot zei

om dit in levende lijven te mogen meemaken is toch zoveel malen boeiender dan op een tv-scherm, eh?

wat zullen jullie genoten hebben!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails