dinsdag 17 augustus 2010

Heerlijk open huis

Ik ben er weer en  ben niet eens weg geweest.
De zomer hier was zo mooi, de druiven over de ene pergola hangen nu zwaar en de blauwe regenover de andere pergola heeft zomaar voor het eerste jaar gebloeid, de grote roze vlinderstruik trekt talloze vlindershet voelde (en nog steeds eigenlijk) bijna als buitenland,
De deuren stonden de hele dag open en de koffie- en theeppotten waren constant gevuld voor iedereen die binnenkwam.
Ik merk, dat ik niet zo nodig de dingen buiten de deur hoef te zoeken, mijn huis is een blij en heerlijk open huis
Mijn boek heeft al weer heel veel nieuwe bladzijden gekregen.
Het zit allemaal al in mijn hoofd en hart.
Ik hoef niks na te zoeken op internet of wiki, het stroomt zo wel.
En af en toe geeft het inzichten, waarom nu dingen gebeuren zoals ze gebeuren:))

14 opmerkingen:

Walter zei

Eens even kijken welke wijsheid ik nu weer eens bij je zal achter laten, hihihi.
Gezellig dat je er weer bent, ik miste je echt een beetje!
Knuff.

Hagazussa zei

Wat een toeval, ik wilde je net gaan vragen of je het bloggen aan de wilgen had gehangen.
Welkom terug.

Liefs, Haagje

Jasmine zei

Glad to hear you are having a wonderful summer and that your writing is going well xJ

griet zei

fijn zo'n huis waar je altijd welkom bent.dat hoor je niet veel meer deze tijd .
alles goed gegaan met dochter en operatie en zo ?
ja het was in het begin toch een hele warme zomer ,dus er zal wel van alles bloeien x knuf en ben blij dat je er weer bent xxxxxxxx

Christiene. zei

Fijn Assayya dat je er weer bent,en dat je zo genoten hebt in de vakantie.

Groetjes Christiene.

Imna zei

Welkom terug Assayya, ook ik heb je gemist :-)
Dikke knuffel

klaproos zei

heerlijk dat je het thuis kunt vinden assaya,
dat maakt je een gelukkig mens:-)

fijn dat je er weer bent.

welkom terug,

"Création" zei

Fijn dat je er weer bent Assayya, en genoten hebt van een heerlijke tijd. Heerlijk als je een huis hebt waar de mensen zeer graag komen en ook altijd welkom zijn...een zeer gelukkig gevoel gevend. Mooiii... dat je blauwe regen nu voor het eerst bloeit. Het duurt altijd even voor dat ze op gang komen maar als het eenmaal zover is worden jaarlijks steeds mooier en voller. Ze zijn schitterend.

Lieve groet, Josephine

curieuzeneuzemosterdpot zei

een huis waar jij je écht thuisvoelt!

en jij niet alleen, da's mij duidelijk! :-))

welkom terug, van niet weggeweest te zijn, assayya! ;-))

gerdaYD zei

Een open huis, dat is JOU op het lijf gesneden assayya!
Ik hoop dat jij een heerlijke break had en weer volop aan het bloggen toekomt. Want ik heb je gemist hoor!

Morgaine zei

Welkom terug op dit plekje dan, het ziet er goed uit, leest goed, en heerlijk dat jij zo genoten hebt, de mooiste geluksmomenten liggen gewoon voor het grijpen om je heen, als je het maar wilt zien, dat heb je gedaan en doe je nog :D

XXX

Martine zei

Ja Assayya dit is het ideale zomerbeleven, dan hoef je idd de deur niet uit en hebt ook geen behoefte aan de pc.
Fijn te lezen dat je het zo goed hebt en fijn dat je er weer bent.
XXXm

Fluitenkruid zei

Fijn dat je er weer bent, ik was ook benieuwd hoe het met je gaat x

callemie zei

ik ben er ook weer maar dan weer niet want maandag ben ik weer op de hort!
maar jij kan er maar van genoten hebben
je hoeft niet altijd je huis uit hé
xxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails