vrijdag 27 augustus 2010

Een bruidssluier op mijn spijkerbed.



Toen mijn ijzeren rozenboog het (doorgeroest) een paar jaar geleden begaf, heb ik mijn klimrozen verplant naar een trelliehek.
De rozen besloten, dat dat niet de plek was waar ze wilden staan en weigerden te bloeien of stierven af.
met een ander trelliescherm heeft mijn lief een nieuwe rozenboog gemaakt, op zijn manier, met veel te lange schroeven naar boven op de kruispunten, ...het spijkerbed was daar.
Rozen herplant, weer aan laten wortelen, vorig jaar een bruidssluier en en een witte (blauwe) regen erbij.
Bananenschillen, koffiedik(dank je wel fluitenkruid, voor de tip), paardenvijgen, koeienvlaaien een schapenkeuteltjes bracht dit jaar een weelde aan bloesem, waardoor mijn voortuin bijna een Doornroosje's burcht werd.
Maar ik heb niet geslapen , hoor.
Het was net of juist de bruidssluier me inspireerde om nieuwe wegen, nieuwe richtingen in te gaan.
En de twee vriendinnen, die me mee namen.
Ik ga mijn tekenspullen weer op een heel  andere manier gebruiken dan ik de afgelopen jaren gewend was.
En ondertussen groeit mijn boek, heerlijk , hè:))

10 opmerkingen:

Walter zei

Spijkerbed????
BRUIDSLUIER!!!
Als dat maar geen voorteken is.
Help, ik wil niet!
:-))))

sakuraimogenyakarin zei

Wat leuke zelfgemaakte dingen al allemaal zaaien en tot bloei brengen :)
Super dat je boek groeit en je weer aan de slag gaat met je tekenspullen! Waarover gaat het boek eigenlijk???

curieuzeneuzemosterdpot zei

hihi .. de paardenvijgen, koeienvlaaien, schapenkeutelkes, bananenschillen, .. zijn niet alleen voedsel voor de rozen geweest, maar ook voor jou? :-))))

laat de inspiratie en creativiteit maar vloeien, assayya! :-))

fijn weekend,

gerdaYD zei

Laat de bruidsluier je creativiteit laten bruisen assayya. Niet alleen geniet jij daarvan, maar wij ook, jou zo gelukkig te zien!

callemie zei

al het mogelijke gedaan en het heeft blijkbaar zijn werk geleverd
hihi spijkerbed ...

Fluitenkruid zei

Grappig hoe de rozen hun eigen willetje hebben en wat fijn dat alles zo goed groeit.
Ik ben benieuwd naar je boek, ik ben momenteel 'an illustrated life' van Danny Gregory aan het lezen.
http://www.dannygregory.com/
Een aanrader!

christiene zei

Wat mooi de bruidsluier spijker bed is met liefde gemaakt.En schrijfje nog steeds in het kipje. jou buiten huisje .
Groetjes Christiene

Annie zei

Ik ben benieuwd wat je met je tekenspullen gaat maken , je laat het toch zien he !
Ik doe momenteel helemaal NIETS soms heb je dat gewoon , ook te veel andere dingen aan mijn hoofd, ik laat het los , het komt vanzelf wel weer eens .
Lieve Groetjes Annie

Lutje zei

net zoals anne ben ik ook benieuwd wat je met die tekenspullen gaat doen. En je krijgt hier intressante tips te lezen; leuk!

fotorantje zei

jou creativiteit kent blijkbaar geen grenzen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails