donderdag 8 juli 2010

Een lichtje voor straks onderweg/guiding light


De broer van mijn lief is aan met zijn laatste reis begonnen.
Nog een paar dagen, denkt men.
Mijn licht, kracht en liefde begeleiden hem tot aan het Licht.
Mijn steun is er voor hen, die zullen achterblijven.
Mijn lief is verdrietig:))

Just my light, power en love for my brother-in-law, who will die within a few days:))

update:in de vroege ochtend van 11juli(vijf dagen na de geboorte van zijn jongste kleinzoon, op de dag dat zijn jongste kleindochter 2 jaar werd) nam de dood het lijden van mijn zwager over.

17 opmerkingen:

Jasmine zei

May your love and his kin find peace at this time. Love and light xJ

callemie zei

Ik wens hem veel sterkte in deze droevige tijd.
liefs meid!

klaproos zei

ik wens jullie die achterblijven heel veel sterkte assaya,

ik steek een kaasrje aan ,

xxx

Walter zei

Altijd erg verdrietig om zo iets bij anderen te vernemen...
Ik voeg een kaarsje toe, sterkte!

"Création" zei

Veel sterkte Assayya, dat jou krachten een grote steun mogen zijn voor degene die achter blijven...
Liefs Josephine

Martine zei

Licht en liefde, voor jou en de mensen om je heen.
XXXm

Lutje zei

Veel sterkte...

griet zei

ja lieverd zo is er ineens weer verdriet en afscheid nemen .
ik ga ook zo een bijzondere vrouw van 55 begraven .
heel veel kracht voor jullie beide ,en warme knufff van mij xxxx

Morgaine zei

Natuurlijk is jouw Lief verdrietig, ik wens jullie allen heel veel sterkte bij deze laatste reis...

Let a guiding light shine!

XXX

kruidje zei

he heel veel sterkte - en dat jullie goed afscheid mogen nemen
Ik kwam een tekening tegen - lijkt veel hoe jij ze maakt
Moet je even zien

http://www.youtube.com/watch?v=E5N-YtUQTpc

Liefs Marja

Marlou zei

Lieve Assaya,

heel veel sterkte en ook ik brand een kaarsje...

Liefs van Marlou


.

Kleurrijk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kleurrijk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kleurrijk zei

Het is ook verdrietig. Afscheid nemen van iemand van wie je houdt en weten dat je iemand niet meer terug ziet. Ik wens jou veel wijsheid en kracht. Voor je lief, wens ik, dat hij een manier vindt, die bij hem past, om er mee om te gaan. Zodat hij er op termijn rust en vrede in kan vinden,

colourfullflowergirl zei

Ik weet niet hoe de situatie nu is lieve mensen, maar ik denk aan jullie en wens jullie veel sterkte. Fijn dat jij er voor ze bent Assaya!

curieuzeneuzemosterdpot zei

heel veel sterkte aan iedereen die hij lief is!

mijn kaarsje voor jullie brandt!

curieuzeneuzemosterdpot zei

mijn diepste medeleven bij dit overlijden, assayya!

zijn lijden is voorgoed voorbij ..

ik wens familie en vrienden heel veel sterkte in deze donkere dagen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails