maandag 14 juni 2010

Weer zachtjes landen


Ik ben er weer.
Vier verrassende, verwarmde, overvolle dagen in Vierhouten liggen weer achter me en echoën nog langzaam na.
De consulten waren vaak zo mooi en ontroerend, waar mensen zich heerlijk openstelden in de gesprekken.
Ik heb met mijn tekeningen bijzondere cadeautjes weggegeven, dat weet ik, maar ik heb er minstens evenveel mogen ontvangen.
Zo werkt dat.
Bij het inpakken en weggaan zondag was het net of we minder mee te nemen hadden naar huis dan de donderdag ervoor, toen we kwamen.
Tja, dat is ook loslaten:))

16 opmerkingen:

sakuraimogenyakarin zei

De mooiste en schitterendste kadootjes zijn diegene die je het minste verwacht, maar ook meestal de kleinste. Ze komen uit onverwachte hoekjes...
Blij dat je hebt genoten!

Fluitenkruid zei

Het is altijd de kunst om dat fijne gevoel zo lang mogelijk vast te houden. Je foto straalt rust uit en balans.

Roelien zei

Mooi! Ik heb aan je gedacht de afgelopen dagen en gehoopt dat het fijn en goed was. Ja dus!

Walter zei

Nou, dat klinkt goed!
Dus van mij gewoon een groed!
(smile erbij!)

klaproos zei

dat klinkt hemels assaya,

kom even bij en schiet van wal :-)
xxx

kruidje zei

Het was echt genieten!!
Ik heb ook genoten van het samenzijn met jou!

Lutje zei

ik vindt het leuk dat je zo genoten hebt!

Hagazussa zei

Mooi, dat je het zo fijn hebt gehad.

Liefs, Haagje

christiene zei

Ha Assayya je bent er weer wat fijn dat je de dagen zo goed bent door gekomen. mooie foto.
fijne dag
groetjes Christiene

Martine zei

Fijn is dat, met zo'n goed gevoel thuiskomen.
XXXm

Anoniem zei

Heel bijzonder moet het geweest zijn...
Wat een fijne, rustgevende foto.
Zo sereen en kalm!

Liefs van Marlou


.

Imna zei

Een hele mooie foto Assayya en goed om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad.

wim22 zei

Dag Assaya,
ik kom je gewoon even groeten:
groetjes :-)

Jasmine zei

Letting go can be so energisig. xJ

Morgaine zei

wonderlijk hoeveel we weer loslaten eigenlijk per minuut of zelfs om de seconden ;-)

Land rustig aan, doe ik ook ;-)

XXX

Lutje zei

je bent nog aan het genieten, doe zo voort :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails