dinsdag 22 juni 2010

Summer Solstice


Just another wonderful day, thanks for that day staat te lezen op de what’s on your mind op mijn facebook
Gewoon zomaar dagen die zich als glanzende pareltjes aan mijn levensdraad laten rijgen.
Vanmorgenvroeg kwam mijn lief stralend binnen, alle zes de kuikens zijn gezond uit het ei gekomen, voor ons onzichtbaar de komende dagen onder de beschermende vleugels van mama kip.
Mijn midzomerviering, de solstice, ging anders dan gepland.
In april had ik van de NS een gratig 1e klas dagtreinkaart toegestuurd gekregen ter ere van mijn verjaardag.
Het plan was om op 21 juni naar zee( Scheveningen of Zandvoort ) te treinen en daar tussen zee en land het midzomer gevoel te beleven.
’s Ochtends vroeg stond ik klaar( met mijn flesje drinken en broodjes voor onderweg) om naar het station te gaan, toen ik bij het tevoorschijn halen van het treinvoucher ineens de einddatum zag,….16 juni.
Ooooo, ik had bij het lezen eerder in april in mijn hoofd gezet dat het 16 juli was.
Jammer dan, volgende keer beter.
Ik heb gelijk de plannen omgegooid, koffie gezet,gebeld, en een paar uur later waren we( mijn lief, mijn dochter, mijn knuffelkind en ik) onderweg in de auto naar Lauwersoog.
Ook zee, ook water.
Het was een intens lieve, harmonieuze midzomerviering, die ons allen goed heeft gedaan:))

17 opmerkingen:

Marlou zei

Lieve Assaya,

vandaag heb ik mijn vrijreizenkaartje gebruikt mét de eerste klas toevoeging van de NS.
Niet een keer controle! Niet één keer!!!
Ik ben meteen gaan kijken, toen ik jouw logje las, of ik wel op de datum heb gelet.
Maar nee, niks aan de hand: einddatum 29 juni. Dus ik zat sowieso goed.

Maar je hebt me wel op een idee gebracht: ik ga straks nog even naar Zandvoort...
Goed idee, dank je wel.
Ik heb nog wat aan de zee te geven.

Heel veel liefs, Marlou


.

Walter zei

Prima, zo lekker snel omschakelen en dan een fijne dag hebben!!

klaproos zei

enmisschien nog wel meer genoten ook,
zalig assaya,
ik kam vandaag jonge fazantjes tegen,

prachtige beestjes

Fluitenkruid zei

De plek maakt ook eigenlijk niet uit, je kunt in gedachten overal zijn

Marius zei

Zie je, zo kom je met eenmaal (mooi) voorgenomen plan niet uit op een teleurstelling, maar op een net even iets ander pad dat jullie minstens hetzelfde hebben geschonken.

curieuzeneuzemosterdpot zei

wat een prachtig glanzend pareltje heb je weer kunnen rijgen, assayya!

jammer van het treinticket, maar inderdaad, volgende keer beter? :-))

Lutje zei

jij bent ook zo gelukkig als de zon er eindelijk is dus :o)

gerdaYD zei

Goed dat de mens over een prima aanpassingsvermogen beschikt!
Zo is alles uiteindelijk toch op z'n pootjes terecht gekomen en hebben jullie er van genoten!
En bedankt voor je lieve reactie!

Pasula zei

Ooit had ik zo'n kaartje en heb 'm ook laten verlopen, net als jij.
Maar goed, het was toch een dag met een gouden randje voor je!

colourfullflowergirl zei

Het is toch nog een mooie dag geworden. In plaats van in je eentje,met z'n viertjes weg...
en het knuffelkind mee....wat wil je nog meer. En die kuikentjes zijn in een goed "nest" geboren!!
Bofkonten...

kruidje zei

Ook dat is leuk - geniet van je vrijheid!

griet zei

hi dat zal dan zo moeten wezen he en samen naar het strand is ook kadootje toch .
water kijken blijft heerlijk xknuffie van mij xxxxxxx

Hagazussa zei

Dat had mij kunnen overkomen!

Fijn dat je zo lekker kunt switchen en toch een 'andere' fijne dag kan hebben.
Dat is levenskunst.

Liefs, Haagje

fotorantje zei

een leuke onverwachte dag blijkbaar, en gezellig met z'n allen naar zee

wim22 zei

Elke situatie tot iets positiefs omvormen... echte (levens)kunst! Mooi als je dat kunt!
Ik ben daar ook wel bewust mee bezig, toch lukt het niet altijd. En dan blijf ik wat ontgoocheld achter,...maar ik herpak me snel :-)

christiene zei

Mooi Assayya,dat je zo je plan veranderd en toch een heerlijke dag hebt allemaal.Als je zo je pareltjes rijgt heb jij al een mooie snoer,
groetjes Christiene

Morgaine zei

En dat is waar het om gaat! Vandaag heb ik voor het eerst de OV chip op de bus gebruikt, ook wel handig eigenlijk, te handig ;-)

Maar mooi dat het zo gelopen is met zijn allen, het vieren heb ik maar in mijn eentje gedaan, en zal volgende week vast en zeker nog een keer overgedaan worden :D

XXX

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails