donderdag 3 juni 2010

Donsbolletjes


Het zijn net de zachte donsbolletjes van de mimosa, de kleine kopjes van de kuikens, die sinds gisteren tussen de veren van hun broedmoeder uitpiepen.
Het krielkipje heeft 23 dagen op 4 witte en bruine eieren gezeten.
Ik weet nog niet hoeveel het er zijn.(update twee gele kuikens en een zwarte)
De loopren staat al in de halfschaduw onder de hoge eiken klaar om ze over een paar dagen nieuwe ontdekkings- en groeiruimte te geven.
Een tweede kriel zit ook al weer een paar dagen op eieren:))

note: geen "spirituele"  stenen, kruiden of healinglogjes, maar even wat aardegebondenheid en -bewustzijn
maar misschien is dat ook wel spiritueler en echter;-D

19 opmerkingen:

marieke zei

Aardgebondenheid Assayya,Ja hoe noodzakelijk.
Maar dan... de mimosa waardoor we toch weer gelukkig in de Geest aan onszelf ontstijgen en zo de hemel binnen bereik blijft.

Walter zei

Wat een opluchting Assayya!
Zelf ben ik ook....ach, als we maar gelukkig zijn toch!
hihihi én groetjes.

Roelien zei

Ja wel hoor, dit valt wel onder de noemer healinglogjes, joh, jonge diertjes, kleine kippetjes wat wil je nog meer!

Fluitenkruid zei

Oooh, waar blijven de foto's van die schatjes?

klaproos zei

proficiat assaya,met het jonge leven, leuk die piepkuikesn:-)
en mimosa...
die heb ik in het echt zien groeien,
"machtig

wim22 zei

net als de mens,
is ook de aarde
een uitdrukking
van het spirituele...
Via intens contact
met de aarde,
is het spirituele ook te vinden!
(dat weet jij natuurlijk ook al!)
Groetjes :-)

vidamio zei

geniet van je kuikens, lijkt me geweldig en niets mis met wat spirituele aard(ig)heid :-)
Dikke knuffel

Martine zei

Ik vind de aarde heel spiritueel hoor.
Leuk dat er kuikentjes zijn.
XXXm

christiene zei

leuk om te zien en om naar uit te kijken piep kuikens, fijne dag
groetjes Christiene

Marlou zei

Lieve Assaya,

wat heerlijk, dat je dat allemaal mag meemaken.
Ik zou er geen genoeg van krijgen.
Je bent een gezegend mens!

Ik wens je een gezellig kakelig weekeinde toe!

liefs van Marlou


.

Alice zei

Wilde je even laten weten dat ik ondertussen bevallen ben van een dochter :-). Precies in de overgang naar heel mooi weer (22 mei). Het is het mooiste meisje op de wereld :))

liefs
Alice

sakuraimogenyakarin zei

Aardgebonden, down to earth is volgens mij even spiritueel als de zwevende dingen... Want de wereld op zich is toch ongelofelijk wonderbaarlijk niet?

griet zei

ja zeker is dit ook spiritueel ,er is toch niks bijzonderders dan nieuw leven ,het grootste wonder dat bestaat ,mijn knufkind komt er ook zo aan dus de vis kan in de oven hi ,met ootjes der kadootje in der buik hahaha .ook een wonder .
xknuffie van mij xxxxxx

"Création" zei

Ooohhh wat is dit leuk, lijkt me enig om te kunnen volgen. Ben wel nieuwsgierig hoor hoe dit drietal er uit ziet.
Geniet van het prille begin...

Lieve groet, Josephine

Marius zei

... en zo zet de schepping zich voort. Een fijn weekend Assaya.

curieuzeneuzemosterdpot zei

proficiat met je kippenbaby'tjes, assayya! :-))

nieuw leven is altijd een feest, eh? :-))

fijne zondag,

Morgaine zei

Je brengt een grote glimlach op mijn gezicht met je laatste regels... aardgebonden zijn, met beide voeten op de grond, en pas dan kun je spiritueel te werk gaan, dat is nu net wat ik mijn jongen ook leer en vertel ;-)

Prachtig die kuikens, ik ga hopen dat je daar nog mooie foto's van gaat laten zien :D

XXX

Marja Visscher zei

Ik kijk uit naar de foto's van het kleine grut. Schrijfs ze! Fijne avond en lieve groet, Marja

kruidje zei

Ik ben ook zo met aarde bezig en dan samen met anderen heel byzonder!
Fijn he om zo bewust te leven

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails