donderdag 24 juni 2010

De droomjurk


Op de derde dag van het festival trok mijn vriendinnetje mij ineens mee.
Meekomen!!
Dit is echt iets voor jou.
Ze had hem zien hangen, maar het was niet haar ding en haar maat.
Wel voor mij, zo prachtig deze droomjurk.
Mijn knuffelkind omschreef het heel treffend, toen ik weer thuis was.
Wat mooi, oma, je bent zo een prinses.
Het is een jurk voor naar Elfs Fantasy Fair of het Castle Fest of om zomaar mooi te zijn.
Hij hing in een rek tussen andere second hand kleding, een koopje voor maar 7,50 euro:))

13 opmerkingen:

Marlou zei

Hai Assaya,

en of het een droomjurk is!
Maak je een foto en laat je die dan aan ons zien?!

Liefs, Marlou


.

Imna zei

:-) prachtig :-)) geniet ervan!

Hagazussa zei

Gaaf hoor, ik geniet er altijd bijzonder van om er mooi uit te zien in een leuk koopje.

Liefs, Haagje

Annet zei

Wat romantisch....en dan op een zwart paard zonder zadel....

je fantasie springt in het rond of laat je dwalen....

Liefs van Annet * ~ *

Morgaine zei

tsssssss 7,50 zegt ze dan, en ik maar zoeken en zoeken en ben toch wel heel wat meer kwijt voor een simpele jurk :S

Prachtig het zij je gegunt en de maat zit het hem natuurlijk in, dat is gewoon mooi!

XXX

Tricky zei

leuk blogje ontdek ik hier... en wat een prachtige jurk heb je gevonden, voor geen geld zeg!

Pasula zei

Kijk dat is nog eens een leuke prijs!

Just Me zei

Amai dat ziet er héél mooi uit!
SUPER! en dan nog voor 7,5 euro!

Geniet ervan, mocht ik ooit zo'n mooi kleed tegenkomen, dan neem ik het zeker mee. Helemaal in het wit …hmm…

kruidje zei

het maakt niet uit of het veel of weinig kost - deze jurk is je gegund - ik zie deze ook nog versieren!

Lutje zei

amai, wat een dubbel geluk heb je!
Geniet ervan, evenals deze mooie vrijdag

gerdaYD zei

Wat een koopje assayya! Zo iets moois voor maar heel weinig geld... ik zou je er graag eens willen in zien, zou dat kunnen? Een fotoke van jou in die droomjurk? Toe?

christiene zei

Dat zou mooi zijn laat je het ons ook zien. ja wat een koopje
fijne dag .
groetjes Christiene

curieuzeneuzemosterdpot zei

mooier dan je knuffelkind kan niemand het verwoorden, assayya!!

jij gaat hiermee de show stelen? :-)))

heel veel plezier,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails