vrijdag 7 mei 2010

Nieuwe wegen


Ken je dat gevoel s‘avond uitgeteld, maar eigenlijk heel voldaan over die dag te zijn?

Eigenlijk zijn momenteel bijna alle dagen zo.
De tuin, mijn healingwerk wat ook weer steeds meer gaat lopen, nieuwe vrienden ontmoeten, oude vrienden, die ineens weer opduiken en vooral de dagen met de knuffelkinderen, heerlijk.
En bij dat alles heb ik mijn schrijfblokken ook weer opgepakt, ben ik bezig met het verder uitwerken van het frame van het boeken,om af en toe een paar tijdsblokken in te vullen, beetje bij beetje.
Ik kom personen tegen, die ik in dit leven ook ken of gekend heb en de situatie toen zegt veel over hoe ze nu in het leven staat.
Laat me bepaalde eigenschappen nu beter begrijpen in het licht van toen.
Ik vind hier mezelf ook weer, solitaire, maar altijd op de juiste tijd op de juiste plaats mensen vindend, helpers op mijn zoektocht naar nieuwe wegen.
Ik denk, dat het bloggen de komende zomermaanden wat minder frequent gaat worden.
Er zitten tenslotte maar 24 uur in een dag.
Real life trekt aan me en dat is goed:))

28 opmerkingen:

yvette zei

real life is heel goed!
Anneke, ik ben zo blij dat het beter met je gaat, als buiten weer gaat trekken..ik ruik het lelietje van Dalen weer.

knuf
yvette

Walter zei

Dat je Anneke heet wist ik nog niet. Leuk om te weten, voor mij Assaya hoor! Mocht ik je ooit in "real life" tegen het "life" lopen, mag ik je dan Anneke noemen?
Knuffel durf ik hier reeds aan...
Groetjes ook!

Kleurrijk zei

Jammer wanneer je wat minder gaat bloggen, want ik heb je net leren kennen. Maar ik merk dat je lekker in je vel zit en uit de reactie van Yvette op te maken was dat vroeger anders. Dus ik wens je veel geluk in "real life".

kruidje zei

En zo hoort het ook .. leuk dat je weer mensen tegen komt. Ook ik doe dat hier in Leeuwarden en ik sta steeds verbaasd.

Lutje zei

real life-dat spreekt voor zichzelf dat dat voor gaat!

Marius zei

Zou bloggen dan toch uiteindelijk primair een vlucht zijn en/of attractief als het niet goed met je gaat? Het is fantastisch(er) en van meer waarde dat het beter met je gaat, maar bloggen heeft toch een reële creatieve waarde en de mensen ... schijn van wezen (mijn korte meditatie vandaag)... voor mij ook een stukje real life. Maar hoe ook, het is heerlijk als je goed in je vel zit. Lieve groet.

klaproos zei

ja assaya dat gevoel ken ik wel ,
bijna elke dag ,
vraag me dan af wat heb ik gedaan?
maar ehh dat blijken alleen maar leuke dingen te zijn en m'n hoofd voelt zalig leeg :-)
total bliss....

zoiets:-)

Fluitenkruid zei

Fijn dat het zo goed gaat en 'real life' dingen, dat is toch waar het hoofdzakelijk om gaat.
liefs Jannet

Morgaine zei

Het real life is nu net gestart met ontbijten hier ;-)

Maar idd, ik ken die dagen, hoe stressvol ze daarvoor ook waren, gelukkig weet ik dat het op de dag zelf gewoon goed gaat :D

XXX

christiene zei

Mooi is dat Assayya 24 uur van de dag goed ingevuld moe maar voldaan jij haalt er uit wat er in zit.
Dan hoef je misschien nooit te denken van had ik maar.
Fijne dag groetjes
Christiene

Martine zei

Zo leuk als bloggen is.............. real life is much better.
Geniet jij maar van het buitenzijn en jezelfzijn.
XXXm

Hagazussa zei

Hier gaat het niet anders, al voel ik soms wel de behoefte om te schrijven, maar dat zal dan met pen en papier gaan worden. De dagen zitten zo vol en het is allemaal zo zinvol, maar 's avonds ben ik te moe om er toch nog een mooi blog van te maken. Maar we leven en genieten en dat is het belangrijkste Assayya.

Liefs, Haagje

Roelien zei

Dit zou zomaar mijn stukje kunnen zijn....enn nu heb ik het gevoel dat het niet de eerste keer is dat ik deze reactie bij jou plaats...succes!

Boomfather Ruerd zei

Life is a joint venture between heaven and earth!

Boomvadertje

Jasmine zei

Real life, and your beautiful garden sound very attractive to me. Enjoy your summer, and I look forward to your posts no matter how infrequent they become xxJ

callemie zei

jajaj ik ken dat gevoel maar de laatste tijd komt niet niet al te vaak voor
liefs en merciekes voor je lieve woorden

"Création" zei

Heerlijk om te lezen Assayya, Real life is heel belangrijk, geniet volop van alles waar je mee bezig bent...met een heerlijke zomer in het vooruitzicht...

Lieve groet, Josephine

Lutje zei

ik blog eigenlijk altijd 's morgens, dan heb ik de hele dag nog tijd....

Boomfather Ruerd zei

Hey Assaya, ik wou graag het volgende met je delen wat ik vanmorgen ontving mbt tot moederdag:

Dag lieve mensen

Al mijmerend over moeder dag, dacht ik wie of wat is mijn moeder?

Is het alleen mijn aardse moeder?

Nee, moeder heeft voor mij vele gezichten.


Zo komt Moeder Aarde heel sterk naar voren, mag het voor Haar ook moeder dag zijn?

Wat mij aangaat wel, doch heb het gevoel als meer mensen zo denken, we ook Moeder Aarde een kado kunnen geven.


Mijn vraag is daarom aan jullie, willen jullie mee doen om Licht en Liefde naar Moeder Aarde te sturen.

Als je mee doet, doe het op jouw unieke manier.

Het zei; energie sturen, gebed, in liefde aan haar denken.


Wens iedereen een stralende moeder dag

Liefs en een warme knuffel, Dieuwke

gerdaYD zei

Doe maar alles op het eigen tempo assayya, geniet van alles om je heen! Prettig weekend meid!

christiene zei

Een goed weekend Assayya
groetjes Christiene

Imna zei

Ja dat ken ik wel :-))
Wens je een hele mooie zaterdag Assayya; geniet ervan!

wim22 zei

Veel succes en plezier
in het echte leven!
En als je er hier even wat echte bedenkingen over kwijt wilt,...
ik zal ze echt graag komen lezen!
Groetjes :-)

fotorantje zei

geniet van het leven naamgenootje!
een druk leven blijkbaar

colourfullflowergirl zei

Als heet buiten mooi weer wordt, wordt er volgens mij door velen ook minder geblogd. Heel logisch eigenlijk. Geniet jij maar met volle teugen van het buiten zijn, je knuffelkinderen en alle fijne dingen.Ik wens je veel plezier!

Lutje zei

geniet van de nieuwe week: er is weer zoveel te doen...

gerdaYD zei

Ik hoop dat jij ondertussen in real life een superheerlijke tijd hebt lieve assayya!

griet zei

fijn is dat he dat diepere contact met mensen .
ik doe nu nog af en toe met mensen die ik gemasseerd heb een koppie ,je krijgt een band voor het leven ,tenminste met de mensen die ik lang behandelde ,hi af en toe groet iemand me en dan denk ik wie ben je nou ook weer ,maar 20 jaar heb ik echt een zeer goed gevoel daarover gehad.
fijn dat je oussie opschiet en je lekker in je vel zit ,dat is alles waard xxxknufff van mij xxxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails