woensdag 12 mei 2010

Mijn kleuren

Ik kreeg er een kleur van, zo blij was ik met de enorme bos bloemen, die zomaar gebracht werd.
Een liefdevol dankje wel.
Het zijn jouw kleuren, hè?
Ja, heel veel paars,lila en roze, ze had ze zorgvuldig voor me uitgezocht.
Zorgvuldig heb ik gister ook de kleuren voor de poppenhuiskamers uitgezocht en al op maat geknipt.
Niet meer heel estetisch verantwoord in zachte lieve pastelkleuren, maar kleurrijk, heftig en af en toe heel spannend en gewaagd.
De lampjes hangen weer, met de snoertjes door de gefreesde sleuven in de vloeren.
Dat moet eerst afgeplakt worden met schilderstape(waar lag dat ook alweer??), dan kan het behangpapier op de muren en de vloerbedekking geplakt.
Net als mijn eigen grote huis wordt dit ook een blij huis:))

17 opmerkingen:

gerdaYD zei

Goh, jij hebt ook niet stilgezeten ondertussen hé?
En wat een mooie bos bloemen... ik zou zo zeggen: wél verdiend assayya!

Morgaine zei

Wat prachtig!

Dit is inderdaad een prachtig boeket, daar hou ik van! Net als jij dus :D

XXX

Lutje zei

Een echte mooi bos bloemen is dit, ik zou hem je zo willen geven....

Hagazussa zei

Dat is echt wel een mooi bossie blommen. Ik hou ook van die kleuren. Voordeel van de lage temperaturen, je bloemen blijven lekker lang staan. ;)

Liefs, Haagje

callemie zei

wat een mooie kleur!!!
en binnenkort dus 2 blije huisjes!!

Fluitenkruid zei

Een boeket krijgen is lief maar in je favoriete kleur of bloemen is het super.
Leuk dat je poppenhuis ook helemaal mee doet in de metamorfose, het echt weer om binnen te knutselen of te klussen! x

klaproos zei

een prachtig boeket assaya,
met héle mooie kleuren :-)

Walter zei

Dit soort boeketten vind ik ook heerlijk. Voorlopig word ik bedolven onder de witte rozen.
Ook schitterend!
groetjes.

Martine zei

Een blij huis met grote bossen kleurige bloemen, zo kunnen mensen gelukkig zijn.
XXXm

Jasmine zei

Very beautiful. And after enjoying them in the vase, before they fade, you can pound them into fabric and enjoy their beautiful colour and form again.

fotorantje zei

wat een prachtig boeket, dat zijn ook mijn kleuren

gerdaYD zei

Ik hoop dat de nieuwe dag voor jou net zoveel geluk brengen zal als er mooie bloemen in dit boeket steken assayya!

Imna zei

Absoluut heel mooi Assayya, geniet ervan!

kruidje zei

Leuk die poppenhuisjes
en wat is het mooi om zo,n mooi boeket te krijgen, dat doet je echt heel veel goeds!

Marius zei

Heerlijk, veel bloemen in huis. Ik he ditmaal alleen grote rode rozen, maar zo'n boeket als jij nu kreeg, is ook naar m'n hart.

christiene zei

Wat een prachtig bloemen leuk zo onverwachts.en je poppen huis ik word echt nieuwsgierig.
groetjes Christiene

Pasula zei

Een blij huis, ik hou van die woorden. Het geeft aan dat er goed is nagedacht over dat belangrijke stukje voor jezelf.
Een prachtboeket Assayya!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails