vrijdag 21 mei 2010

Een dag vol rijkdom


Heb je gezien gister hoe blauw de lucht was en hoe warm en sterk de zon??
De New Dawn en bruidssluier reiken hun ranken al hoog naar de zon toe
Ik heb mijn lief de zorg voor knuffelkind gelaten( het kan soms even iets te vaak en te veel worden) en  me laten drijven naar daar, waar de wind ( lees fiets) me bracht.
Een meditatiemoment in de vlindertuin, terwijl de vlinders om me heen fladderden, drie pond asperges gekocht,mmmm..., ontmoetingen, die me theedrinkend op een terras brachten,

kunst kijken in het ontmoetingcentrum(wow, er hingen heel mooie doeken), 7 afgeschreven boeken uitgezocht in de bibliotheek( die gingen meteen de caravan in voor in de vakantie) en op de terugweg een knuf gegeven aan knuffelbeeb(onderweg naar het consultatiebureau)
Thuis wachtte een lief boeketje op me.

's Avonds lekker rozig op de bank met de honden

En vandaag weer zo'n nieuwe mooie dag:))

16 opmerkingen:

gerdaYD zei

Ooooooo daar moet je beslist van genoten hebben assayya, mediteren met de vlinders om je heen? Wat kan je je nog meer wensen? Een lief boeket van het al even lieve knuffelkind en dito man misschien? O ja, dàt heb je al!
*wink, big smile*
Geniet maar weer volop vandaag, jij verdient dat!

klaproos zei

dat zijn de mooiste dagen :-)
het gevoel dat je zweeft :-)

heerlijk
vandaag weer zo een ja graag :-)
xxx

Fluitenkruid zei

Dat klinkt super. Leuk hoe iedereen op zijn eigen manier geniet van vrijheid en dingen doen waar je echt blij van wordt.x

Martine zei

O wat heb je een genietdag gehad Assayya. Heerlijk voor je.
Ja weer naar buiten vandaag, in de zon.
XXXm

christiene zei

mooi lief en kleurijk op geschreven
een mooie dag voor je zelf
dat is genieten voor jou vandaag weer zo,n dag
groetjes Christiene

Roelien zei

Oh wat een heerlijke dag had jij (en ik ook gisteren)...vandaag hopelijk weer!
Liefs Roelien

Lutje zei

lijkt me zalig en als je dan thuis nog zo'n boeket hebt staan....

fotorantje zei

dat zijn heel mooie dagen!

hopelijk een even genietweekend, de zon zal alvast van de partij zijn

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik hoop dat al je verdere dagen vol van zulke rijkdom en liefde mogen zijn, assayya!

meer heb je als mens niet nodig, eh? :-))

warm pinksterweekend,

"Création" zei

Het genieten spat er vanaf, wat is het toch heerlijk hé als je bewust leeft, en alles voelt, ruikt en waarneemt...en ik geniet met je mee.

Nog bedankt voor de Hematiet tip, lief van je...

Geniet van alle fijne momemten,
Lieve groet, Josephine

gerdaYD zei

Prettig weekend assayyake, mogen het even vol rijkdom steken als de afgelopen dag dat was!

kruidje zei

Tje wat ziet dat er gezellig uit!!
Ik kom je een keer opzoeken!!

Marius zei

Heerlijk zulke dagen, om te vieren en eigenlijk om te behouden. Vol van liefde en tevredenheid.

griet zei

fijn he die geluksmomenten ,er zijn er veel als je het kunt en wilt zien .
had net ook bijzonder gesprek op terras met kennis ,en toen warm bakkie kibbeling zo vers van de visboer hier 1 minuut vandaag lekker op terras opgegeten met een flip hahah .
xxxxxxxxxknuffie van mij xxxxxxxx

Boomfather Ruerd zei

Mooi je kamer ziet er ook leuk uit, dat is fijne he, ik heb zelf ook een nieuw bankstel en mijn liefste bracht vanmorgen een plaid en kussen langs dus het is weer joppie de toppie!

Boomvadertje

Morgaine zei

Een prachtig fiets ritje, wie weet als het lukt ga ik morgen ook wel even frisse lucht happen, kan ook heel goed zijn, alleen die zon, als die te fel is...

we zien het vanzelf!

XXX

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails