zaterdag 1 mei 2010

Celebrate life,celebrate love


Zelfs de tortelduiven, die in de boom naast mijn huis aan het nesterelen en tortelen zijn, weten het.
Het is vandaag  Beltane, de dag om het leven, de liefde te vieren.
Na de drukte van de koninginnedag gister ga ik vandaag de natuur in, naar het grote heideveld,
want daar groent en bloesemt nu van alles en is de stilte soms oorverdovend
Het was heerlijk gister, hoewel het weer wat minder was, maar de sfeer, de kramen, de optredens,de kroegjes en de ontmoetingen maakten alles goed.
Dan weet je ineens weer waarom Groningen de meest  bruisende stad van het noorden is,
maar dat ik ook blij ben, als ik 's avonds mijn dorp weer binnenrijd.
Ik ben en word geen stadsmens :))

19 opmerkingen:

Lutje zei

een echt stadsmens moet je zijn, want na alle drukte verlangt een mens naar rust.

Martine zei

En wat voor een mooi Beltane.............. de Godin draagt haar mooiste groene kleedje.
XXXm

Walter zei

...en ik maar denken dat het reeds zaterdag was...
Fijn en liefdevol(enzo) weekend gewenst, Assayya!

Fluitenkruid zei

Dan heb je het zo heerlijk voor elkaar, fijne dag vandaag x

kruidje zei

fijn dat je zo genoten hebt.. ik geef je een franse lelie!

klaproos zei

ahhhh
wat een rust weer vandaag :-0

leve het leven assaya,

xxx

christiene zei

Assayya weg gaan is fijn maar thuiskomen is net zo fijn
fijn weekend
groetjes Christiene

willy zei

ook het feest van de arbeid vandaag...

leuk weekend !

Morgaine zei

yay.... tis alweer Beltane, onbewust vier ik dat al sinds de hele week geloof ik, prachtige week is het geweest en dit weekend en volgende week vier ik nog even door :D

De natuur in, ja wie weet, hoe hard het ook regent vandaag of misschien doe ik wel andere dingen, vandaar dat ik mij ook zo licht voel nu :D

XXX

grietkramer@hotmail.com zei

wij hebben gister een ritje door de bollen en zo gedaan ,altijd mooi om te zien al die kleuren en dartelende lammetjes.
hier op de dijk was het zeer druk met feestende koninginnegangers.
dus gauw terug in mijn oussie dat vlak bij de dijk ligt en toch rustig is .
fijn dat je zo genoten hebt ,en dan weer lekker naar je paarden en bloemetjes en de bijtjes hi xknuff van mij xxxxx

yvette zei

geniet ervan en ja de natuur in is zo veel beter dan de drukte van de stad.

kuskus

Walter zei

Hellup, het blijkt toch zaterdag te zijn, drukke dag voor de boeg en ik zit nog in m'n niksie te niksen!!!!!

Jasmine zei

Happy Beltane xxJ

fotorantje zei

bloesems op vele blogs, en ik krijg er toch niet genoeg van, ze schitteren gewoonweg

wim22 zei

Beltane... kende ik helemaal niet :-(
Het lezen van je logje van vorig jaar maakte veel duidelijk!
Ik zal het niet meer vergeten.
Groetjes :-)

curieuzeneuzemosterdpot zei

aha, deze bijzondere dag heeft (universeel) een naam? :-))

vier lekker verder, assayya!
ik vier met je mee! :-))

Lutje zei

nog een fijne zondag :o)

imna zei

ook hier genieten van de 'stilte' Assayya :-))
Heb een mooie zondag

Pasula zei

Een prachtig Beltane.. ik vierde het met hen die me lief zijn.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails