dinsdag 11 mei 2010

And there is light


Het is een ontzettend gepriegel, maar alle stekkertjes zitten weer aan de lampjes,en ze doen het allemaal weer.
Straks als er niet onverwachts knuffelkinderen gedropt worden, ga ik ze weer in het poppenhuis maken.
En nieuw papier op de wanden en nieuwe vloerbedekking.
Het huis staat nu in de behandelkamer, want het heeft ook een therapeutische functie, ontdekte ik bij mijn bezoekers.
Vandaag ga ik ook mijn blogronde doen, geen filmpjes, albums of linkjes, maar gewoon gezellig bij iedereen langs:))

13 opmerkingen:

Lutje zei

en ik kom ook eens gezellig langs :o)

Fluitenkruid zei

Ik zou best eens voor je poppenhuis willen zitten :-) Knap dat je dat zelf kan doen met de lampjes!

Kleurrijk zei

Ik ga vandaag ook eens bij diverse mensen langs. Fijna dag verder

wim22 zei

Je zal waarschijnlijk over een goede dosis geduld beschikken, als je zo'n poppenhuis wilt restaureren. Ik heb even een oudere foto opgezocht: prachtig!
Je laat ons toch wel meegenieten, als het weer piekfijn in orde is ?Groetjes :-)

Walter zei

Op mijn weblog is "gezelligheid" altijd een beetje betrekkelijk, hihihi.
Maar bezoek opzich vind ik persoonlijk best gezellig, zeker ook die van jou!
Heb vandaag ook wat met "licht".
Groetjes.

christiene zei

Het grote huis klaar en nou het kleine huisje en zo heeft iedereen er plezier van.gezellig blog ronde.
groetjes Christiene

Marius zei

Ben heel benieuwd hoe het er dadelijk uitziet; het mooiste is dat allemaal zelf te maken.

Martine zei

Priegelwerkjes kunnen zo leuk zijn.
Ik wil je huis heel graag zien als het klaar is.
XXXm

pascale zei

ik ga straks ook met mijn waterjuffertjes vechten om ze te kunnen ophangen in de partytent op het terras hihihi
liefs

Hagazussa zei

Zo eens per maand zie ik iemand aan die poppenhuismeubeltjes en benodigdheden friemelen, en daar heb ik zo'n bewondering voor want het is echt gepriegel en gefriemel.

Komen er nog foto's?

Liefs, Haagje

willy zei

je bent wel een doe-het-zelver !

Roelien zei

Wat ziet dat er mooi uit!

Fijn dat je er weer bent, groet Roelien

Morgaine zei

heerlijk is dat toch, zelf de dingen kunnen doen in zo'n prachtig huis, en ja ook dat werkt heerlijk ontspannend voor iedereen :D

XXX

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails