donderdag 15 april 2010

Wisteria blauw .


Schemer is de fabrieksnaam van de verf, die ik op de trap aanbreng, zacht blauw met een aarzeling tussen grijs en lila
De totaal versleten trapbekleding is verwijderd, mijn lief heeft de treden glad geschuurd en schoongemaakt en ik ben al gaan gronden.
Hoe verf je een trap in het huis dat volledig bewoond wordt?
Om en om heb ik de treden geverfd.
Poes zit tijdelijk op de zolder, hevig verontwaardigd.
Wij hink-stap-springen, steeds een tree overslaand, de trap af.
De eerste laag blauwe verf zit nu ook op de treden, om en om.
Ik kijk, en peins, want die kleur ken ik.
Ze is nog mooier dan het dekseltje beloofde.
Dan weet ik het, in mijn pergola heb ik de eerste gesloten knoppen al gezien, van de klimmers, die ik vorig jaar heb, geplant, de blauwe regens.
Mijn trap wordt wisteria-blauw:))

16 opmerkingen:

Lutje zei

Lijkt me een mooie kleur en hopelijk nam je verf die snel droog is, want ik heb compassie met je kat

Walter zei

Prachtig, dat wordt de kleur van de stairway to heaven!
Groetjes.

gerdaYD zei

Dit is beslist mijn lievelingskleur assayya, en ik ben reuzebenieuwd hoe jouw helemaal vernieuwde trap er nu zal uitzien!!!

Fluitenkruid zei

Wat klinken die verf namen toch mooi tegenwoordig. Een wisteria blauwe trap lijkt me prachtig. Met poes komt het wel weer goed :-)

christiene zei

Assayya ,blauw blauw dat is de kleur waar ik zo van hou.
het word mooi dat weet ik zeker.
nog een fijn verf dagje,
groetjes Christiene.

Kleurrijk zei

Mooi, mooi, mooi.
Een lievelingskleur van mij.

Arme poes. Ik zie het helemaal voor me.

Wij moeten de trap ook schilderen. Ook de poes op zolder, ook tree om tree. Jij hebt het zo fijn al achter de rug. Ik zie er als een berg tegenop.

klaproos zei

heerlijke kleur en erg rustgevend ook denk ik :-)

lekker genieten assaya,

maar poesie mauw moet wel snel weer de vrijheid hebben hé,

toi toi toi

* blaas warme wind over de verf *
woosjh

Marlou zei

Ohhhh, wat een prachtige kleur!
Wat zul je blij zijn als het af is!

Compliment voor je ijver!

liefs, Marlou


.

Roelien zei

Net als Walter wilde ik zeggen: stairway to heaven. Mooi hoor!

Hagazussa zei

Mooi zeg, een prachtige kleur.
Je blijft wel in beweging met die hink, stap sprongen.

Liefs, Haagje

kruidje zei

dat wordt een trap naar de hemelpoort
Wat zal dat prachtig er uitzien

Boomfather Ruerd zei

Mooi klleurtje dat wordt een droomhuis!

Greatings from Sneek

curieuzeneuzemosterdpot zei

mooi kleurtje!

als je trap nu ook nog een wisteriageurtje krijgt .. ;-))

fijne lenteavond, assayya!

colourfullflowergirl zei

Lijkt me mooi!! Krijgen we een foto te zien?? Zou ik leuk vinden....lieve groetjes

Morgaine zei

Een prachtige kleur en ik vraag mij af hoe dat in een huis op een trap staat, vast en zeker MOOI!

Klinkt echt super!

XXX

fotorantje zei

een blauwe trap, dat zie je nog niet zo vlug, speciale sfeer zal dat geven denk ik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails